Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, lansează campania socială „Made Better” prin care se implică în acțiuni de conștientizare privind protecția mediului. Odată cu această inițiativă, Kiehl’s, cu implicarea artistului John Legend, relansează masca #1 Rare Earth în varianta sustenabilă „Made Better”, donând 10.000 de lei din vânzările produsului către asociația ViitorPlus, cu scopul educării tinerilor în legătură cu protecția mediului.
Prin campania „Made Better” consumatorii sunt provocați să ajute lumea să devină un loc mai bun, să adopte un comportament sustenabil și să identifice acțiuni sustenabile răspunzând la întrebarea „Ce ai putea face pentru salvarea planetei în doar 10 minute?”, cele 10 minute fiind timpul de așteptare pentru ca masca Rare Earth să se usuce pe ten.
Pentru susținerea acestei inițiative, John Legend a declarat: „Dacă putem face o lume mai bună în doar 10 minute, imaginați-vă ce putem realiza în 10 zile, 10 luni sau chiar 10 ani.”
Noul proiect se bazează pe efortul permanent al Kiehl’s în materie de sustenabilitate – prin formulă, ambalaj, producție, reciclare – dar și pe angajamentele filantropice pe care le susține, precum inițiativa realizată pentru asociația Viitor Plus.
Donația de 10.000 de lei va fi investită în programul ecOprovocarea, dezvoltat de asociația Viitor Plus, al cărui obiectiv este educarea tinerilor cu privire la protecția mediului. Aceștia vor fi motivați și îndrumați să devină lideri în domeniul protejării mediului, vor fi învățati să-și asume responsabilitatea atât față de propriile comportamente, cât și față de problemele din comunitate care au legătură cu mediul înconjurător.
De-a lungul anilor, Kiehl’s a donat peste 15 milioane de dolari către cauze din întreaga lume, prioritatea principală fiind de a sprijini cauze filantropice pertinente, cum ar fi cercetarea SIDA, bunăstarea copiilor și a mediului înconjurător.
Pe lângă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s derulează acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale. Astfel, în toate cele 7 magazine ale sale din România, Kiehl’s desfășoară din 2015, odată cu deschiderea primului magazin Kiehl’s, campania „Reciclează și vei fi răsplătit” prin intermediul căreia consumatorii pot aduce în oricare magazin ambalaje folosite ale produselor Kiehl’s pentru a fi reciclate. La cel putin 3 ambalaje folosite, consumatorii sunt răsplătiți pentru acțiunea lor sustenabilă.
MASCA RARE EARTH by JOHN LEGEND – UN PRODUS SUSTENABIL
În sprijinul proiectului Kiehl’s Made Better™, ediția limitată a măștii Rare Earth include: argilă albă amazoniană provenită din comerț echitabil; etichetă produsă din reciclarea unor saci de cafea și deșeuri; un borcan fabricat din 30% plastic reciclat PCR; donații către asociații de mediu din întreaga lume obținute din comercializarea măștii.
KIEHL’S ȘI ACTIVITĂȚILE SUSTENABILE
Ingrediente de origine naturală – Kiehl’s utilizează unele dintre cele mai eficace ingrediente din natură care ajută la crearea unor formule eficiente și totodată potrivite tuturor tipurilor de piele. Majoritatea produselor Kiehl’s au în formulă ingrediente de origine naturală*.
·1 În prezent, 95% dintre formule conțin cel puțin un ingredient natural sau de origine naturală.
·2 Până în 2020, Kiehl’s se angajează să includă cel puțin trei ingrediente naturale sau de origine naturală în cel puțin 98% dintre formule.
*Un ingredient este de origine naturală dacă își menține mai mult de 50% din structura moleculară după ce a fost extras dintr-o sursă naturală și prelucrată ulterior.
Surse sustenabile – Kiehl’s lucrează îndeaproape cu fermieri și producători pentru a obține ingredientele într-un mod cât mai benefic atât pentru comunitate, cât și pentru planetă.
·3 În prezent, 36% dintre formule conțin cel puțin un ingredient provenit dintr-o sursă sustenabilă.
·4 Până în 2020, Kiehl’s se angajează să includă cel puțin un ingredient provenit dintr-o sursă sustenabilă în cel puțin 50% dintre formule.
Proces de fabricație și ambalaje responsabile – Kiehl’s proiectează ambalajele produselor astfel încât să evite risipa. Sunt folosite pe cât de mult posibil materiale reciclate după consum.
·5 Din anul 2005 și până în prezent, Kiehl’s a redus emisiile CO2 cu 85%, consumul de apă cu 21% și producerea de deșeuri cu 36%.
·6 Până în 2020, Kiehl’s se angajează să reducă emisiile CO2, consumul de apă și producerea de deșeuri la fabrica din U.S. cu până la 60%.
DESPRE KIEHL’S
Kiehl’s a fost creat în New York, în cartierul East Village ca o farmacie tradițională. Experiența sa unică reprezintă un amestec de cunoștințe cosmetice, botanice, farmaceutice și medicale, care au evoluat și s-au dezvoltat de-a lungul timpului.
În România, Kiehl’s a deschis primul magazin în anul 2015, în prezent fiind reprezentat prin 7 magazine: trei în Bucuresti, unul în Cluj Napoca, unul în Iași, unul în Constanța și unul în Timișoara.