o poveste despre lupta dintre realitate și social media în viața tinerilor, totul sub platforma KFC Social Entertainment Channel
KFC România lansează serialul online SOCIAL ME, o producție inspirată din povești reale, care exagerează diferența dintre persoana pe care o construim în social media și persoana din viața reală. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri. Serialul va fi disponibil începând de astăzi pe canalele oficiale de social media ale KFC în România: Facebook, YouTube și Instagram TV și este construit pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect!
SOCIAL ME are 4 episoade care prezintă apogeul și declinul în social media al personajului principal, o tânără care are o misiune foarte clară de îndeplinit în fiecare zi: tot ce postează în social media trebuie să spună despre ea că are o viață perfectă: „Totul fake-uit, nimic pe bune.” Prietenul e doar un selfie stick uman pentru ea, cea mai bună prietenă din copilărie este subiectul perfect pentru o reuniune emoționantă, iar câinele ei este magnetul perfect de like-uri.
SOCIAL ME este un personaj colectiv, de aceea fiecare dintre noi se poate regăsi în situațiile portretizate în serial: modul în care regizăm fotografiile, cele 20+ de variante pe care le facem, timpul petrecut gândind caption-ul perfect – totul pentru a pune chiar un filtru vieții noastre. KFC, un brand care luptă pentru a fi pe bune, nu perfect, a transpus acest comportament într-un serial-manifest pentru a transmite un mesaj: de ce să fii altcineva pentru like-uri? De ce să cedezi presiunii sociale de a avea o viață perfectă pe net? De ce să nu fii #pebune?
Odată cu SOCIAL ME, KFC România inaugurează și un nou concept-platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel. Acesta este spațiul virtual în care consumatorii pot găsi mereu ceva nou și interesant, atât din punct de vedere al tipului de conținut, cât și din punct de vedere al informațiilor cu privire la produsele KFC. Obiectivul acestei transformări este acela de a crea o comunitate unde oamenii vin pentru divertisment, conținut de calitate și pentru inspirație.
„Anul acesta ne-am propus să aducem în atenţia publicului unul dintre cele mai mari proiecte realizate de către KFC România în zona de social media. Social Entertainment Channel nu este o platformă de socializare pentru KFC. Este un mod de a produce conținut la standarde adaptate vremurilor în care trăim, care să adreseze probleme actuale. SOCIAL ME este prima producție cu care lansăm acest concept-platformă – adânc înrădăcinată în filosofia brandului KFC, care militează pentru ideea de a fi #pebune, nu #perfect.
Am simțit că este momentul să facem o schimbare, mai ales în contextul în care Facebook transformă ceea ce cunoaștem ca fiind un canal de comunicare într-un canal de entertainment. Deci, noi provocări pentru creatorii de conținut.”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
“Despre social media și despre cum ne influențează s-a tot vorbit până acum, nimic nou legat de acest subiect. Challenge-ul nostru a fost să construim un fir narativ în care să se regăsească majoritatea celor care urmăresc serialul pentru ca la final să poată să internalizeze mesajul fără nicio barieră: viața perfectă este un miraj. Uităm că în acest proces în care punem filtre pe orice, noi construim o altă persoană, foarte diferită de cine suntem cu adevărat, construim un SOCIAL ME care nu ne reprezintă. Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecți. SOCIAL ME și platforma KFC Social Entertainment Channel sunt două mișcări puternice din partea unui brand din România – prin intermediul cărora se face tranziția de la publicitate tradițională la entertainment original.”, a menționat Mihai Vasile, scenarist SOCIAL ME.
Echipa KFC România implicată în proiect este formată din Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Monica Douglas (Marketing Director), Claudia Porojan (Senior PR & CSR Manager), Tina Creţu (Senior Digital Marketing Manager), Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Manager), Alin Gabriel Nenciu (Senior Brand Manager), Andreea Boala (Brand Manager), Florina Călin (Junior PR & CSR Manager), Cosmin Canteri (Local Store Marketing Manager).
Echipa McCann Worldgroup România care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din Ionela Buta (Deputy CEO), Cătălin Dobre (Chief Creative Officer and Regional Creative Director), Ion Cojocaru (Content Director/ Regizor), Corina Ioniţă (Senior Art Director/ Visual Direction), Mihai Vasile (Senior Copywriter/ Scenarist), Mădălina Pop (Copywriter), Raluca Berceanu (Account Director), Cristina Airinei (Senior Account Manager), Oana Grasu (Regional Account Director), Ruxandra Florescu (Regional Account Manager), Ocheşel Daniela (Media Planner), Alina Vasile (Media Account Director), Cristian Ene (Digital Planner).
Echipa Golin desemnată pentru acest proiect este formată din Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Ana-Maria Stoica (Senior Media Associate), Diana Pralea (Media Associate), Alexandra Ion (Digital Manager), Claudia Bodnar (Junior Digital Associate), Geanina Rădulescu (Junior Digital Associate).