80 220 lei au fost strânşi de KFC, Pizza Hut şi World Vison România pentru campania “Eu cum ajung la şcoală”
În perioada ianuarie-martie 2012, KFC şi Pizza Hut au susţinut campania de strângere de fonduri “Eu cum ajung la şcoală”, reusind ca, împreună cu clienţii lor şi cu organizaţia World Vision România, iniţiatoarea proiectului, să strângă 80 220 lei, suma care va fi utilizată pentru achiziţionarea unui microbuz şcolar pentru 150 de copii din comuna vasluiană Rebricea.
Timp de două luni KFC şi Pizza Hut şi-au încurajat clienţii să doneze o sumă modică (mai exact, 5 lei) pentru a contribui la strângerea sumei necesare pentru achiziţionarea unui microbuz care sa îi ducă pe copiii din comuna Rebricea la şcoală. În prezent, aceştia sunt nevoiţi să meargă pe jos peste 10 kilometri pentru a ajunge la şcoală.
Campania “Eu cum ajung la şcoală” a beneficiat şi de sprijinul unor vedete foarte cunoscute în peisajul media autohton. Pentru a ajuta la strângerea de fonduri, Cabral, Roxana Ciuhulescu, Andreea Ibacka şi Mădălina Drăghici au servit preţ de câateva ore clienţii KFC care au venit în restaurantul KFC Dorobanţi.
“Eu cum ajung la şcoală” este a treia campanie de strângere de fonduri a World Vision România, susţinută de KFC şi Pizza Hut. În luna octombrie a fiecărui an în cele două lanţuri de restaurante se desfăşoară campania “Vreau în clasa a IX-a” care are ca scop ajutarea copiilor defavorizaţi să-şi continuie studiile liceale. De asemenea, în perioada iulie-august, KFC şi Pizza Hut au susţinut campania de strângere de fonduri “Mame bune, copii sănătoşi”.