KFC susţine blogosfera românească în cadul RoBlogFest.
KFC România a ales să spijine categoria Blog Colectiv iar la petrecerea de mâine, 12 Martie din Club Fabrica, în timpul Happy Start, cei prezenţi se vor putea bucura de produsele KFC.
Roblogfest este unul dintre cele mai importante evenimente ale anului în ceea ce priveşte bloggingul în particular sau comunitatea de internet din România în general şi singura competiţie naţională care premiază excelenţa din blogosferă – popularitatea, profesionismul sau modul de folosire a mediului din jurul unui blog.
Prima ediţie a avut loc în 2006 iar scopul Festivalului din internetul romanesc este de coagulare a comunicării bloggerilor din România.
Restaurantele KFC sunt prezente pe piaţa din Romania încă din 1996 când s-a deschis pentru prima dată un restaurant pe locul cunoscutului magazin Leonida. În anul 2008 restaurantele KFC România au înregistrat o cifra de afaceri de 40,5 milioane de Euro cu o creştere de 25% faţă de anul 2007.
În medie pe zi, în toate restaurantele KFC din ţară se vând aproximativ 1,7 tone de aripioare picante, peste 3 tone de Crispy Strips şi peste 2 tone de bucăţi de pui.
{mosloadposition user10}