- „Susține un vis mic, care, de fapt, e mare” este campania desfășurată de KFC, în perioada 7 octombrie – 7 noiembrie, care încurajează clienții să doneze în cadrul programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”, organizat de World Vision România; prin intermediul acestuia, copiii din mediile defavorizate primesc șansa de a-și continua studiile liceale;
- Donațiile se pot face cash sau cu cardul în toate restaurantele KFC din țară, prin intermediul urnelor dedicate amplasate la casele de marcat sau pe kiosk-urile de plasare a comenzilor;
- De-a lungul celor 13 ani de colaborare dintre KFC și World Vision România, peste 1.350 de copii au beneficiat de susținere în continuarea studiilor.
În 2008, KFC s-a alăturat World Vision România pentru a sprijini programul „Vreau în clasa a 9-a”, prin care companiile și persoanele fizice implicate își propun să combată abandonul școlar – una dintre principalele probleme ale societății românești.
Pe fondul pandemiei de SARS-CoV2, efectele resimțite de copiii din mediile defavorizate nu au fost doar de ordin psihologic, ci și material: în vara anului 2020, 60% dintre părinți nu au avut locuri de muncă, iar 50% dintre familii au fost private de alimente și produse de bază. De asemenea, la începutul anului 2021, în continuare 237.000 de elevi nu aveau acces la internet, iar peste 280.000 de elevi nu aveau echipamentele necesare pentru desfășurarea cursurilor online.
În perioada 7 octombrie – 7 noiembrie, oricine poate dona pentru copiii înscriși în programul de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”, în toate restaurantele KFC din țară, utilizând urnele special amenajate la casele de marcat și, anul acesta, și prin intermediul urnelor contactless (dedicate cardurilor bancare). Orice sumă poate face o diferență, iar donațiile nu sunt condiționate de achiziționarea unor produse.
Astfel, în cadrul parteneriatului strategic cu World Vision România, încheiat în urmă cu 13 ani, și cu sprijinul consumatorilor, KFC reușește, printr-un gest mic, să schimbe destine, oferind un sprijin financiar vital pentru această etapă esențială din viața oricărui adolescent – accesul la liceu.
„Când ne uităm la copiii care au trecut de-a lungul anilor prin programul Vreau în clasa a 9-a, când vedem cât de mult au evoluat, ne dăm seama că investiţia în educaţie merită şi va merita întotdeauna. Iar partenerul care a avut o contribuţie extraordinară în cadrul acestui proiect a fost KFC, unul dintre primii care a avut încredere în programul nostru şi care a dat aripi copiilor prin educaţie. Invităm şi noi clienţii KFC care cred în puterea educaţiei şi vor să facă diferenţa să doneze. Împreună putem schimba în continuare generaţii, suntem siguri de acest lucru!” spune Mihaela Loredana Nabar, Director Executiv World Vision Romania.
„Vreau în clasa a 9-a” este un proiect de suflet pentru noi, prin care am reușit, datorită sprijinului oferit de clienții noștri, să contribuim la îndeplinirea un număr impresionant de vise mici, care, de fapt, sunt mari. În urmă cu 13 ani, ne-am propus să investim pe termen lung într-un aspect esențial pentru dezvoltarea armonioasă a oricărui copil – educația – oferindu-le unor adolescenți mai puțin norocoși posibilitatea de a-și continua studiile liceale. Am avut ocazia să le urmărim evoluția, pe unii dintre ei i-am văzut crescând an de an, când ne întâlneam la evenimente, iar acum, într-un context marcat de incertitudini și dificultăți, ne bucurăm să-i sprijinim din nou prin această campanie.
Ca în fiecare an, invităm clienții să se alăture inițiativei „Vreau în clasa a 9-a” și să schimbăm astfel, împreună, destine. Este o datorie civică și morală pe care o avem față de copiii noștri și sperăm să spunem „Prezent” în număr cât mai mare, pentru ei”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager Sphera Franchise Group.
Mai multe informații despre campanie, dar și povești ale unor copii care au beneficiat de programul „Vreau în clasa a 9-a” până în prezent, veți găsi accesând: https://www.kfc.ro/visurimici/
Parteneriatul dintre KFC și World Vision România se înscrie în direcțiile strategice de Responsabilitate Socială ale brandului, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor. Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite.