CEO-ul companiei a acceptat provocarea unui fan KFC si o da mai departe tuturor consumatorilor din Romania
KFC Romania si McCann Bucuresti lanseaza in Romania campania „KFC Bucket Challenge”, o campanie sociala care sustine fenomenul international „Ice Bucket Challenge” si care are ca scop strangerea de fonduri pentru ALS Foundation si pentru Alianta Nationala pentru Boli Rare din Romania.
In urma unei provocari lansate de un consumator pe reteaua de socializare Facebook, KFC Romania a decis sa se implice in campanie. Provocarea a fost preluata chiar de CEO-ul companiei – Mark Hilton – care si-a turnat o galeata KFC de apa cu gheata in cap si a dat mai departe provocarea tuturor consumatorilor KFC care vor trece astazi, 22 august 2014, prin Piata Romana. Pentru fiecare galeata KFC plina de apa cu gheata turnata in cap, KFC Romania doneaza echivalentul in lei al unui KFC Hot Bucket, adica 32 de lei, catre Alianta Nationala pentru Boli Rare din Romania si catre ALS Association.
Filmul provocarii se gaseste la acest link: //tinyurl.com/kncox7k.
“In urma cu cateva zile am fost provocati pe Facebook de catre un consumator care a facut legatura intre Ice Bucket si KFC Bucket. Ne-am bucurat sa fim nominalizati iar azi am reactionat si am facut public acest lucru pentru ca ne dorim sa ajutam la strangerea de fonduri in scopuri umanitare. Suntem mandri sa putem raspunde acestei provocari si suntem pregatiti sa donam echivalentul in lei a catorva sute de KFC Hot Bucket”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC Romania.
“Alianta Nationala pentru Boli Rare saluta initiativa KFC Romania de a veni in sprijinul pacientilor cu boli rare din tara noastra. Consider ca prin aceste actiuni, beneficiarii nostri vor fi mai putin "orfani". Spun asta pentru ca bolile rare se mai numesc şi orfane pentru că nu au acces la tratament, recunoaştere şi îngrijire adecvată. În lume se cunosc peste 8.000 de astfel de boli diferite, sunt deci foarte numeroase, complexe, puţin cunoscute de către populaţie, corpul medical şi oficialii din sistemul de sănătate. Multumim foarte mult pentru initiativa”, a declarat Norica Dan, Presedintele Aliantei Nationale pentru Boli Rare din Romania.
Campania „Ice Bucket Challenge” a fost lansata in Statele Unite ale Americii de catre Pete Frates, fost jucator profesionist de baseball care sufera de o forma de ALS (Amyotrophic lateral sclerosis). In urma apelului facut pe reteaua de socializare Twitter, sute de personalitati si oameni de rand au preluat provocarea – ice bucket challenge – si-au turnat galeti cu apa si gheata in cap, au donat catre ALS Foundation si au nominalizat la randul lor alte persoane care trebuiau sa repete gestul. De asemenea, in urma cu cateva zile, KFC US a acceptat provocarea Ice Bucket Challenge, Colonelul Sanders – imaginea KFC – turnandu-si o galeata KFC cu apa si gheata in cap. Filmul si detalii despre initiativa KFC US aici: //tinyurl.com/o7xtxyd.
Echipa McCann București care a contribuit la această campanie este formată din: Group Creative Director: Sebastian Olar; Sr. Art Director: Arpad Rezi; Copywritter: Valentin Lica; Art Director: Robert Soparlache, Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, Sr. Account Manager: Simona Geaca; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian; AV Producer: Adrian Radu; Sr. Account Manager MRM Romania: Gina Zgubea; Account Manager MRM Romania: Tina Cretu; Account Manager UM Romania: Alina Vasile; Digital Media Planner UM Romania: Cristian David.