„Pentru al treilea an consecutiv, KFC susţine Youth Bank, un program naţional de responsabilizare a tinerilor”
În luna aprilie, KFC România este alături de elevii timişoreni în cadrul programului YouthBank Timişoara, un program de educaţie şi antreprenoriat social. Este a treia oară când KFC se alătură acestui program, desemnat totodată “cel mai bun proiect educaţional” al anului 2010 în cadrul Galei Premiilor în Educaţie.
Alături de YouthBank, KFC încurajează responsabilizarea tinerilor şi iniţiativa civică “ Ultimele sondaje arată că din ce în ce mai mulţi tineri sunt atraşi de ideea unei afaceri proprii. Suntem încrezători în potenţialul lor şi vrem să le oferim sprijin în cunoaşterea unor experienţe de antreprenoriat cât mai realiste care să îi ajute să câştige încredere şi să continuie să dezvolte proiecte în beneficiul comunităţii.” declară Carmen Lupuleţ, Director de Marketing, KFC România.
În cadrul programul Youth Bank, tinerii sunt încurajaţi să propună proiecte cu impact social pentru a obţine finanţarea necesară implementării lor. Proiectele trebuie să răspundă unei nevoi din comunitatea timişoreană şi să aibă un impact pe termen lung.
Pană în prezent, KFC a venit în sprijinul comunităţilor ajutând persoanele devaforizate (campaniile de strângere de fonduri “Mame bune, copii sănătoşi”, “Eu cum ajung la şcoală”), susţinând educaţia şi dezvoltarea profesională (programul de strângere de fonduri “Vreau în clasa a noua” susţinut pentru a patra oara de KFC România sau evenimentele Prime Maraton şi Youth Bank) sau iniţiând acţiuni pentru protejarea mediului înconjurător (programul naţional de responsabilitate socială “Îmi place România curată”). În afara acestora, KFC a iniţiat un program special, KFC Student, prin intermediul căruia oferă burse lunare angajaţilor care au atât performanţe universitare, cât şi rezultate foarte bune în cadrul companiei.