KFC România începe un nou parteneriat de responsabilitate socială, cu asociația SOS Satele Copiilor România. În debutul colaborării, KFC va susține o familie SOS care face parte din SOS Satul Copiilor București. Satul SOS reprezintă comunitatea în care familiile SOS locuiesc împreună, creând un mediu în care copiii cresc, se dezvoltă și se bucură de clipele frumoase ale copilăriei.
În casa SOS sponsorizată de KFC România locuiesc 5 copii cu vârste între 7 ani și 10 ani, îngrijiți de o mamă socială. Scopul unei case SOS este acela de a crea un mediu de susținere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. În acest proces, educația joacă un rol cheie în dezvoltarea celor mici și în pregătirea lor pentru maturitate. În debutul colaborării cu SOS Satele Copiilor România, KFC va susține material activitățile educaționale ale copiilor din casa sponsorizată până la finalul anului 2014.
”Ne bucurãm cã începem colaborarea cu un nou partener pentru susținerea copiilor fãrã posibilitãți materiale. Faptul cã am ”adoptat” o familie din SOS Satul Copiilor București ne motiveazã sã oferim sprijin pe termen lung, sã observãm și evaluãm impactul implicãrii noastre și sã dezvoltãm o relație cu familia susținutã. Este un proiect important pentru noi, cu o componentã emoționalã puternicã”, spune Mark Hilton, CEO KFC și Pizza Hut.
KFC va susține atât pregãtirea școlarã a celor 5 copii din casã, cât și activitãțile lor extra-curriculare, care le dezvoltã aptitudinile și le diversificã pregãtirea: excursii însoțite de activitãți (ateliere de cusut, olãrit etc.), activitãți sportive pentru dezvoltarea motricitãții (balet, fotbal), cursuri de șah, cursuri de limbi strãine.
“Parteneriatul pe termen lung cu KFC este foarte important pentru noi deoarece contribuie la oferirea de servicii de calitate copiilor care cresc la SOS Satele Copiilor România. Faptul cã sprijinul acordat se va îndrepta și cãtre activitãți extra-curriculare este un lucru benefic și care rãspunde planului de dezvoltare a fiecãrui copil din organizația noastrã. Dorința de a dezvolta o relație de prietenie cu familia susținutã ne bucurã și reprezintã pentru noi cel mai eficient model de implicare în creșterea și educarea copiilor noștri” a precizat Carmen Brumã, Manager Departament Strângere de Fonduri și Comunicare, SOS Satele Copiilor România.
Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcția strategică de CSR a KFC România, prin care compania sprijină educația și dezvoltarea tinerilor, direcție susținută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizații non-profit.