„Visul American are un gust mai bun aici, in Romania”
KFC Romania si McCann Bucuresti lanseaza o noua campanie de comunicare pentru cel mai nou produs din meniul lantului de restaurante: American Bites.
Despre produs: American Bites este compus din 5 bucatele facute din 100% piept de pui gustos, crocante la exterior si fragede în interior, gata cufundate intr-unul dintre cele 3 sosuri delicioase – de usturoi, dulce-acrisor si picant.
Visul american are gust mai bun aici, in Romania!
Unul dintre acesti oameni pe bune care isi traiesc visul american in Romania este CRBL. Il veti vedea in spot, pe un rooftop, impreuna cu dansatorii lui, purtand o sapca pe care scrie OBOR in loc de OBEY.
Tot CRBL este si cel care a compus muzica pentru spotul TV.
“Pentru lansarea acestui nou produs am ales sa ramanem in acelasi “playground” al brandului KFC – eroii urbani, locali, in situatii emotionante si aspirationale. Stim ca tinerii apreciaza autenticitatea si vrem sa dovedim ca noi ramanem autentici, dar nu uitam sa ne adaptam la un contex local foarte ofertant si cool, in care tinerii au o voce. O voce pe care noi o ascultam!”, a declarat Monica Eftimie – Chief Marketing Officer KFC Romania
Valentin Lica, copywriter McCann Bucuresti, despre conceptul noii campanii:
“Generatia asta a noastra parca nu mai vrea chiar atat de tare sa plece in America. Si Romania e foarte frumoasa, daca stii sa te bucuri de ea, daca stii cum sa privesti lucrurile. Daca te uiti din unghiul potrivit, parca si IOR-ul aduce putin cu Central Park. Nu? Pac, faci poza, pui filtru, pui hashtag si ai post pe instragram. Fix asta e, acum avem si noi ce au americanii, de la iphone pana la Air Max. Nu mai zic de party-uri si multe altele! Si uite ca acum avem si American Bites! Pai nu? Sa ne tot construim America noastra aici!”.
Puteti vedea noul spot TV aici: https://www.youtube.com/watch?v=OEf94K-28h4.
Campania se va desfasura in perioada 15 mai – 9 iulie si va cuprinde materiale de comunicare pentru urmatoarele medii: TV, OOH, Digital si In store.