KFC stabileste o premiera in domeniul social media autohtona, fiind primul lant de restaurante care depaseste pragul de 100 000 de fani
KFC Romania este primul lant de restaurante care ajunge la 100 000 de fani pe Facebook, conform datelor furnizate de serviciul de monitorizare Facebrands.ro.
Pentru a sarbatori depasirea pragului de 100 000 de fani, KFC Romania a premiat fanul cu numarul 100 000 cu un voucher in valoare de 100 lei, iar toti fanii KFC au primit un voucher de 10% reducere la meniurile care includ sandwich-uri, voucher-ul putand fi downloadat gratis de pe pagina de Facebook a KFC pe tot parcursul weekend-ului.
„Ne bucuram ca am reusit impreuna cu clientii nostri sa construim si pe Facebook o comunitate la fel de frumoasa ca in viata reala. In plina era social media, feedback-ul venit dinspre comunitatile virtuale joaca rolul unui barometru in timp real al legaturii care s-a format si se formeaza intre KFC si clientii sai.” , declara Carmen Lupulet, director de Marketing KFC Romania.
Astfel, fiecare campanie desfasurata de KFC Romania presupune si implicarea fanilor de pe Facebook prin intermediul aplicatiilor, concursurilor si permanentei interactiuni intre KFC si clientii sai. De exemplu, pe timp de vara, KFC Beldiman a ramas deschis si dupa miezul noptii, decizie luata in urma feedback-ului primit din partea fanilor KFC. Un alt exemplu este campania „Imi place Romania curata” in care KFC impreuna cu cei peste 100 000 de fani invata impreuna importanta colectarii selective pentru mediul inconjurator.