- Campania CEVA RANDOM este disponibilă în toate restaurantele KFC din țară, iar consumatorii se pot bucura de produse precum 3 Hot Wings, 3 Fillet Bites, Crispy Sandwich, Booster sau Hot Booster la care se adaugă o porţie mică de cartofi prăjiţi, la un preț avantajos.
- Odată cu această campanie se lansează cel de-al treilea serial – RANDOM, semnat KFC Social Entertainment Channel.
- Din 21 Martie, noul serial RANDOM va fi disponibil pe canalele de social media ale brandului în fiecare joi, la ora 17:00, timp de patru săptămâni.
KFC România continuă să inoveze la nivel de oferte și servicii pentru a le oferi fanilor cea mai bună experiență în restaurantele din țară. În perioada campaniei, clienţii se pot bucura de oferta CEVA RANDOM, cu produse proaspăt pregătite în bucătăriile KFC. Consumatorii pot opta pentru o combinație picantă (3 Hot Wings, Hot Booster sau Crispy Sandwich), cât şi nepicantă (3 Fillet Bites sau Booster) împreună cu o porţie mică de cartofi prăjiți, la doar 5 lei fiecare.
Prin această campanie, KFC construiește în continuare pe filosofia de brand Fii pe bune, nu perfect! și oferă o experiență nouă consumatorilor: o combinație avantajoasă de produse KFC şi un serial #pebune.
„De fiecare dată ne dorim să aducem un plus de valoare atât produselor, cât şi experienţei pe care consumatorii o au atunci când trec pragul restaurantelor noastre sau ne vizitează platformele online de socializare. În acest sens, oferta CEVA a revenit şi anul acesta în meniu, cu preparate variate şi îndrăgite de fanii brandului. De ceva vreme, KFC nu mai înseamnă doar preparate delicioase, ci şi content de calitate și divertisment. Aşadar, odată cu oferta CEVA, anunţăm şi lansarea unui nou serial, de patru capitole, RANDOM. O distopie bazată pe imaginea unei societăţi perfecte, care, sub presiunea deciziilor de zi cu zi, dezvoltă o inteligență artificială ce face alegeri pentru oameni. Fiţi pregătiţi să aflaţi mai multe despre această lume, începând de astăzi. Suntem deja la a treia producție de tip serial și vom continua să dezvoltăm conținut inedit pentru fanii brandului KFC”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
În 2018, KFC România a lansat KFC Social Entertainment Channel printr-o serie de producții online de tip serial de divertisment, care abordează subiecte de actualitate, despre tineri şi societatea în care trăim. De această dată, prin serialul RANDOM, platforma KFC oferă un nou tip de conținut, în care acțiunea de desfășoară în viitor, o lume guvernată de o inteligenţă artificială supremă: R.A.D.U. (Random Assignment Directive Unit).
Fiecare capitol al serialului RANDOM poate fi urmărit începând cu 21 martie, în fiecare joi, de la ora 17:00, pe canalele de socializare ale brandului: Facebook, Instagram TV si YouTube.