Fanii sosului cu usturoi găsesc acum produsul și în magazinele Auchan
Din trimestrul al treilea al anului trecut, KFC România a luat decizia de a introduce binecunoscutul sos cu usturoi pe piața de retail. Strategia de business a avut în vedere expunerea produsului către publicul larg, prin realizarea unor colaborări pe termen lung cu marii jucători din retail, la nivel național.
KFC România continuă să dezvolte noi parteneriate și anunță intrarea sosului cu usturoi în rețeaua de magazine Auchan Retail România.
Cu o acoperire la nivel naţional în 18 judeţe, dintre care 33 de hipermarketuri şi peste 20 de magazine de proximitate, lanţul Auchan reprezintă pentru brandul KFC un partener cu o acoperire mare, cu expertiză și experiență pe piața din România. Astfel, clienții Auchan vor putea găsi pe rafturile din magazine sosul cu usturoi, marca KFC.
„Ne bucurăm că lucrurile se află pe o linie ascendentă, unde, în mai puţin de şase luni, am reuşit să legăm parteneriate durabile alături de jucători importanţi din piaţa de retail. Sosul cu usturoi KFC devine din ce în ce mai popular, de la o zi la alta, printr-o prezență constantă pe rafturile magazinelor din toată ţara. Ne face plăcere să anunțăm cel de-al patrulea colaborator, Auchan Retail, care, prin experienţa sa acumulată în cei 55 de ani de existenţă, reuşeşte să ofere servicii și produse premium clienţilor şi, totodată, partenerilor”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
Produsul este disponibil în recipiente de 325 gr, fiind uşor de recunoscut datorită etichetei personalizate cu imaginea faimosului Colonel Sanders şi menţiunea „produs original KFC”. Popularitatea produsului reiese din rezultatele record înregistrate, unde peste 9 milioane de unităţi sunt vândute anual, exclusiv pentru fanii KFC din România.
Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.