a programului „Vreau in clasa a noua”, in parteneriat cu World Vision
În luna octombrie, pentru al optulea an consecutiv, KFC și Pizza Hut sprijină programul World Vision – „Vreau în clasa a noua” printr-o campanie de strângere de fonduri desfășurată în toate restaurantele din țară. Campania are ca scop susținerea a cel puțin 75 de copii cu posibilități financiare limitate, din zonele rurale ale României, pentru a-și continua studiile la liceu. După succesul ediției din 2014, când a fost strânsă o sumă-record de 75,000 de euro, Pizza Hut Delivery se alătură campaniei, oferind clienților posibilitatea să doneze în locații odată cu ridicarea comenzilor.
Între 1 și 31 octombrie, oricine poate dona în urnele special amenajate din restaurantele KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.
Datorită rezultatelor peste așteptări ale ediției din 2014, 93 de copii și-au putut continua studiile la liceu, cu 23 mai mulți față de obiectivul inițial. Fiecare elev din program este susținut cu o bursă lunară de 250 de lei pentru a putea acoperi cheltuielile specifice școlii.
„Mulțumită clienților, angajaților și tuturor celor care ne-au sprijinit în campania „Vreau în clasa a noua” am reușit anul trecut să ajutăm 93 de copii. În cei șapte ani de când am început colaborarea cu World Vision, am ajutat 717 de copii să-și continue studiile și să facă pași spre un viitor mai bun. În 2015 sperăm să depășim din nou așteptările și să susținem mai mulți copii, care astfel să-și construiască speranța unui viitor mai bun, iar noi, o societate mai bună și mai pregătită”, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery România.
„Copiii sunt resursa cea mai de preț a unei țări pentru că ei vor construi viitorul. Și cum jumătate din copiii României trăiesc în mediul rural, unde riscul de sărăcie este de șase ori mai mare decât în mediul urban, nu putem rămâne indiferenți. Doar unul din patru copii de la țară merge la liceu. Ceilalți, din lipsă de resurse financiare și de educație în rândul părinților, rămân acasă. Prin programul Vreau în clasa a noua ne asumăm rolul de a veni în întâmpinarea acestor copii, oferindu-le burse școlare pe toată perioada liceului. Suntem foarte recunoscători să-i avem alături de noi în această călătorie pe prietenii și partenerii noștri din cadrul companiilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery a căror dăruire și implicare ne onorează, ne încurajează și ne motivează să mergem mai departe.”, declară Cristina Moşteanu, Director Marketing World Vision România.
În campania din acest an, prin intermediul canalelor de social media, KFC, Pizza Hut și Pizza Hut Delivery propun tuturor fanilor să împărtășească povești, amintiri și emoții din liceu și să transmită mai departe mesajul campaniei, folosind hashtag-ul #anideliceu.
Ambasadorul proiectului este, pentru al treilea an consecutiv, Dani Oțil. Acesta susține în continuare campania de strângere de fonduri, după ce anul trecut a scos la licitație prima sa cască de motociclist, iar banii au fost donați pentru programul „Vreau în clasa a noua”.
Copiii susținuți prin program trăiesc în zone rurale din județele Dolj, Ialomița, Vâlcea și Vaslui și sunt selectați în funcție de situația financiară a familiei, de rezultatele școlare, dar și de dorința lor de a merge mai departe cu studiile. În ultimul an, toți elevii din clasa a 12-a din program au promovat examenul de Bacalaureat și 35 dintre aceștia au devenit studenți. În total, 207 copii susținuți de World Vision au urmat o facultate precum cea de Matematică, Construcții de Mașini, Marketing, Arte Plastice, Geografie, Drept, Telecomunicații, Finanțe, Bănci, Medicină Veterinară, Medicină, Asistență Socială sau Academia de Poliție.
Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell și implicând aproape 1,5 milioane de angajați.