Peste 31 000 euro au fost strânşi de KFC, Pizza Hut şi PHD pentru campania “Vreau în clasa a noua”
Pentru al patrulea an consecutiv, KFC şi Pizza Hut s-au implicat activ în desfăşurarea programului de strângere de fonduri “Vreau în clasa a noua”, iniţiat de organizaţia World Vision România. Împreună cu clienţii lor, cele două companii au reuşit să strângă peste 31 000 euro, suma cu ajutorul căreia se vor oferi 96 de burse de studiu pentru copiii din mediu rural.
Alături de clienţi, angajaţii KFC şi Pizza Hut au contribuit la strângerea de fonduri organizând acţiuni inedite – licitaţii cu produse proprii, campionate de fotbal etc. – în urma cărora au reuşit să strângă fonduri suplimentare pentru campania “Vreau în clasa a noua”.
“În prezent mulţi copii nu au acces la educaţie. Iar mai mult de jumătate dintre copiii din mediul rural sunt nevoiţi să abandoneze şcoala din cauza situaţiei materiale. Prin susţinerea campaniei “Vreau în clasa a noua” am vrut să oferim împreună cu clienţii noştri o şansă în plus acestor copii, să-i facem să continue şi să nu-şi abandoneze visurile.”, declară Cristina Porumbel, Asistent de Marketing KFC România.
În cei patru ani de implicare în campania „Vreau în clasa a noua”, KFC şi Pizza Hut împreună cu clienţii lor au reuşit să strângă peste 131 000 de euro, suma care a ajutat nu mai puţin de 546 de copiii să-şi continue studiile la liceu.