campania “Mame bune, copii sanatosi”
În perioada iulie-august 2011, KFC , Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery au susţinut campania de strângere de fonduri “Mame bune, copii sănătoşi”, reuşind ca, împreună cu clienţii lor, să strângă aproape 38 000 lei, sumă care va ajunge la organizaţia World Vision România, iniţiatoarea proiectului.
“În România, asigurarea unei nutriţii sănătoase a bebeluşilor din comunităţile defavorizate este încă o mare problemă. Ne bucurăm că am putut ajuta la strângerea de fonduri pentru aceşti copii şi le mulţumim clienţilor noştri pentru că s-au alăturat campaniei Mame bune, copii sănătoşi” declară Carmen Lupuleţ, director de marketing KFC România.
Timp de două luni, KFC , Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery şi-au încurajat clienţii să doneze o sumă modică (mai exact, 5 lei) pentru a ajuta la îmbunătăţirea sănătăţii şi nutriţiei mamelor şi copiilor din mediul rural. În semn de mulţumire, în schimbul donaţiei, fiecare client a primit o brăţară simbolică: “Brăţara bunătăţii”.
“Mame bune, copii sănătoşi” este a doua campanie de strângere de fonduri a World Vision România, susţinută de KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery. În luna octombrie a fiecărui an, în cele trei restaurante se desfăşoară şi campania “Vreau în clasa a IX-a”, campanie care are ca scop ajutarea copiilor defavorizaţi să-şi continuie studiile liceale.