KFC este o companie ramane fidela sloganului „bun de te lingi pe degete” si lanseaza oja care poate fi linsa. Exista doua sortimente de oja aromata – „original” sau „hot & spicy”. Se recomanda ca oja sa fie linsa, nu mancata ca atare.
In acest moment oja este disponibila doar ca teasing, iar KFC Hong Kong a realizat si un material video de promovare a celor doua sortimente de oja:
Oja a fost realizata de Ogilvy and Mather ca parte a unei campanii mai ample. In plus, oja nu rezista mult, dar este realizata doar din ingrediente naturale care pastreaza aroma KFC, a declarat John Koay (Ogilvy and Mather).
KFC Hong Kong – oja comestibila
Se pare insa ca exista o diferenta intre culorile promovate si modul in care arata oja ca atare. Juliana Liu de la BBC a testat oja si a descoperit ca nuantele difereau (unul dintre flacoanele pe care le-a folosit era expirat). Este evident ca un asemenea produs, realizat din ingrediente naturale, nu poate tine mult – asa ca si daca se va ajunge ca oja sa fie disponibila tuturor va trebui ca toti cei care o cumpara sa fie atenti la termenul de valabilitate, mult mai scurt in acest caz fata de produsele obisnuite.