KFC lansează Burrito, noul wrap în ediție limitată, cu piept de pui proaspăt preparat, brânză Cheddar, orez condimentat, boabe de fasole în sos salsa, salată Iceberg, sos Chipotle și tortilla rumenită.
Noul produs este disponbil atât în varianta picantă, cu binecunoscutele Crispy Strips – 100% piept de pui marinat și picant, crocant la exterior și fraged la interior datorită rețetei Hot & Spicy, dar și în varianta nepicantă, cu Fillet Bites, bucățile de pui tăiate de mână și condimentate cu cele 11 ingrediente secrete ale Colonelului Sanders.
Campania de promovare a noului produs invită fanii KFC să încerce un Burrito așa cum se mănâncă el pe bune, fiind prea gustos pentru a-l mânca frumos. În restaurante, clienții găsesc foi de tavă dedicate campaniei, pe care pot realiza propria artă la tavă, creată cu ingrediente din Burrito, așa cum este ilustrat în spotul TV dedicat acestei campanii.
„Ne dorim să inovăm constant meniul din restaurante, oferind clienților noștri rețete noi, ce păstrează același gust autentic și aceeași calitate pentru care trec zilnic pragul restaurantelor noastre. Cum Crispy Strips se numără printre produsele preferate ale fanilor KFC, noul Burrito vine ca o alternativă diferită și surprinzătoare a acestora. Rețeta nepicantă a noului produs era și ea un „must”, oferind diversitate clienților noștri”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Special pentru această campanie, KFC a lansat platforma #Artalatava, unde consumatorii sunt invitați să scaneze operele create cu noul Burrito și să descopere în ce curent artistic se încadrează. Cei care accesează noua platforma pot câștiga sandvișuri Burrito din partea casei și o excursie la Muzeul de Artă Modernă din Londra.
Noul Burrito este disponibil în toate restaurantele KFC din țară, până la data de 7 iulie 2016. Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de KFC, accesați pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.