Dupa 14 ani de la lansarea pe piata din Romania, KFC alege pentru prima data sa isi comunice noile oferte printr-un spot Tv produs local.
Regizat de Vlad Fenesan, spot-ul KFC promoveaza noua oferta Smart Meniu, spunand povestea amuzanta a unor tineri care planifica o seara romantica in oras. Morala spot-ului este simpla: desi alegerea unui Smart Meniu KFC este intotdeauna o alegere isteata, nu acelasi lucru se poate spune si despre decizia de a iesi la un „blind date” in patru, pentru a-ti ajuta cel mai bun prieten.
Carmen Lupulet, director marketing KFC Romania: „Desi scenariul noului spot tv este adaptat dupa scenariul unui spot international al companiei, suntem bucurosi ca am trecut in sfarsit intr-o noua etapa a dialogului cu clientii nostri. Spot-ul a fost realizat pe plan local cu scopul de a comunica intr-un mod cat mai direct si mai cald cu publicul nostru, folosind personaje si un stil de adresare cat mai familiare tinerilor de la noi”.
Noua productie publicitara poarta semnatura Griffon & Swans si poate fi urmarita din 15 martie, odata cu lansarea Smart Meniu in restaurantele KFC, pe statiile tv: Pro Tv, Acasa Tv, MTv, Sport.ro, Kanal D, Prima TV, Discovery, Kiss Tv, VH1, UTv, Music Channel, Antena 1, Antena 2 si Euforia Tv.
Smart Meniu cu 9,99 lei este noua oferta vedeta disponibila in restaurantele KFC si a fost lansata in cadrul platformei Smart Choice – noua platforma value a KFC din primavara lui 2011.
Platforma Smart Choice a fost introdusa de KFC Romania ca un raspuns al companiei la dorintele clientilor tineri si nu numai de a se bucura de gustul inconfundabil al produselor KFC fara a face niciun efort financiar.
{mosloadposition user9}