KFC revine cu o campanie de comunicare în metroul bucureştean.
Primul flight al campanie a început pe 22 septembrie şi se va incheia pe 21 octombrie.
Pe traseul Magistrala II- Depoul IMGB deja pot fi văzute mânerele branduite KFC. Partea a doua a campaniei va fi reluată pe 15 noiembrie cu o durată de o lună, până pe 14 decembrie.
KFC a mai desfăşurat campanii de comunicare în noile garnituri ale metroului în 2004 şi 2006 iar în acest an campania se axează pe promovarea a doua noi produse intrate în gama KFC- Bonless Bites (mini-fileuri din piept de pui ) şi Crispy Sandwich.
Mânerele din trenuri vor fi branduite faţă-verso şi conţin informaţii despre noile produse, dar şi despre locaţiile restaurantelor din apropierea staţiilor de metrou.
Campania îşi doreşte atât promovarea noilor produse cât şi consolidarea imaginii KFC în rândul persoanele tinere şi active, care preferă metroul ca principalul mijloc de transport.
KFC (Kentucky Fried Chicken ) este prezent pe piaţa din România din aprilie 1997, când s-a deschis primul restaurant pe locul cunoscutului magazin alimentar Leonida, pe Blvd. Magheru din Bucureşti.
Primele 6 luni ale anului 2008 au adus pentru lanţul de restaurante KFC o cifră de afaceri de peste 18 milioane de Euro, cu o creştere de peste 49% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, datorita noilor deschideri.
{mosloadposition user10}