Pentru a satisface toate preferintele, KFC le ofera clientilor sai libertatea de a alege singuri modul in care vor sa consume noul produs: fie ca meniu de baza, Dipping Box (2 Crispy Strips, 4 Hot Wings, cartofi prajiti si 2 sosuri la alegere), fie ca Dipping Bucket (4 Crispy Strips, 8 Hot Wings, cartofi prajiti si 3 sosuri la alegere).
Meniul Dipping Box a aparut prima data in restaurantele KFC din Marea Britanie, Franta, Polonia si Bulgaria, unde a intrat in topul preferintelor clientilor KFC imediat dupa lansare.
In luna aprilie, lantul de restaurante KFC a implinit 15 ani de activitate pe piata din Romania. In prezent, KFC este unul dintre jucatorii importanti din economia romaneasca, un angajator de top si unul dintre brandurile cu o implicare constanta in comunitate. Totodata, KFC Romania a fost printre primele tari din Europa care a adoptat sloganul global SO GOOD, un slogan care defineste toate actiunile intreprinse de brand la nivel international si local.