În anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această campanie, KFC donează un leu din costul fiecărui Hot Bucket vândut, pentru al doilea an consecutiv.
Fondurile donate de lanțul de restaurante către SOS Satele Copiilor România susțin două case din cadrul satului din București. Copiilor din cele două case le sunt asigurate astfel toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale și activități educaționale și de timp liber.
“Cei de la SOS Satele Copiilor România depun un efort extraordinar pentru a-i ajuta pe cei mici să se bucure de viață, să învețe și să își facă prieteni noi. Acesta este motivul pentru care ne-am dorit să ne alăturăm cauzei lor. Le mulțumim lor că ne oferă oportunitatea de a ajuta acești copii, cât și clienților noștri tot mai numeroși, care sunt și ei parte a evoluției celor mici, prin achiziționarea Bucketului de bine din restaurantele noastre”, a spus Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC România.
“SOS Satele Copiilor depune eforturi constante pentru a schimba în bine viaţa copiilor aflaţi în dificultate. Acest lucru nu ar fi posibil însă fără suportul celor care se implică permanent în activităţile pe care le desfăşurăm. Am găsit în KFC un partener care susţine viziunea noastră, care îşi doreşte cu adevărat să aducă o schimbare în viaţa acestor copii. Fondurile strânse în cadrul campaniei „Bucket de bine”, desfăşurată de KFC, vor facilita o integrare mai bună a copiilor în sistemul educaţional şi totodată vor acoperi cheltuielile necesare întreţinerii zilnice a acestora şi costurile activităţilor educaţionale. Doresc să le mulţumesc personal angajaţilor KFC că s-au alăturat cauzei noastre şi că aduc un zâmbet pe chipurile copiilor pe care îi avem în grijă”, afirmă Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor.
Campania „Bucket de bine” continuă în toate restaurantele KFC din țară și în 2017. Parteneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat în anul 2014, iar din 2015, lanțul de restaurante a început susținerea unei familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activităților de zi cu zi, urmând ca apoi, datorită rezultatelor obținute, KFC să sponsorizeze două case din satul SOS. Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC România, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor.
[…] KFC continua sustinerea a doua case SOS Satele Copiilor Romania, prin campania “Bucket de bine” […]