Peste 17 milioane de euro investiti si peste 1300 de locuri de munca create in cei 15 ani de activitate
Cel mai popular lant de restaurante cu preparate de pui din lume, avand peste 12 milioane de clienti in 109 tari, sarbatoreste implinirea a 15 ani de la deschiderea primului restaurant in Romania.
Cu o experienta vasta pe piata romaneasca, KFC a depasit cu succes perioada de criza, aflandu-se permanent in topul preferintelor culinare ale clientilor: peste 4 milioane de portii au fost vandute de la inceputul anului in restaurantele KFC.
Din 1997 si pana in prezent, KFC a deschis 42 de restaurante in Romania, dintre care 18 in Bucuresti, 4 in zona de nord-est, 12 in zona de sud-est, 5 in zona de vest si 3 in centrul tarii. Incepand cu anul acesta, strategia de dezvoltare a companiei se axeaza in principal pe deschiderea de restaurante de tip drive-thru. In prezent, KFC detine un restaurant de acest tip la Sibiu, 17 restaurante de tip stradal si 24 de restaurante situate in centre comerciale.
Totodata, alaturi de Polonia, Cehia si Ungaria, KFC Romania a fost printre primele tari din Europa care a adoptat sloganul global SO GOOD, un slogan care defineste toate actiunile intreprinse de brand la nivel international si local.
“15 ani de activitate pe piata romaneasca sunt pe de o parte un rezultat al relatiei dintre brand si oameni –clienti, angajati si partenerii locali – si pe de alta parte un rezultat al muncii pe care o desfasuram in fiecare zi pentru ca produsele KFC sa fie mereu proaspete si de cea mai buna calitate. Le multumim celor care au contribuit la succesul KFC in Romania. Impreuna suntem SO GOOD.” declara Carmen Lupulet, Chief Marketing Officer KFC Romania.
In cei 15 ani de activitate, KFC a venit in sprijinul comunitatilor alaturandu-se campaniilor de strangere de fonduri pentru persoanele devaforizate -“Vreau in clasa a noua”, Mame bune, copii sanatosi”, “Eu cum ajung la scoala”-, sustinand dezvoltarea tinerilor – proiectul “Arta uneste sufletele fara discriminare” dedicat copiilor cu deficiente de vedere, programul de acordare de burse KFC Student, sau prin initierea de actiuni pentru protejarea mediului inconjurator – programul national “Imi place Romania curata” precum si sustinearea proiectului „Copacul de hartie”.
De asemenea, KFC a dezvoltat periodic oferte atractive si accesibile, a introdus in meniu noi produse care au intrat rapid in topul produselor preferate de clienti si a imbunatatit constant produsele si meniurile deja existente (sandwich-uri, salate, deserturi, bauturi).