Lanţul internaţional KFC a deschis în România primul restaurant cu design „In-Store Prepared” (ISP) din Europa. Aflat în zona comercială Băneasa Shopping City, acesta este bazat pe un concept modern şi urban, fiind și cel de-al doilea restaurant KFC tip „drive thru” din Bucureşti, după cel din zona Mihai Bravu.
„Restaurantul KFC Băneasa Drive Thru este primul din Europa cu un design ISP. Suntem foarte încântaţi să aducem acest concept în România, oferind clienţilor noştri un restaurant modern, urban, cu un accent ridicat pus pe calitatea şi rapiditatea servirii”, a declarat Monica Eftimie, Director Marketing KFC. „Deschiderea acestui nou restaurant face parte din strategia de extindere în România a KFC, care va continua în perioada următoare, iar eforturile noastre se vor axa pe deschiderea de restaurante tip drive thru”, a completat Monica Eftimie.
KFC Băneasa Drive Thru, restaurantul KFC cu numărul 48 din ţara noastră, a fost inaugurat pe 1 decembrie în urma unei investiţii de 740.000 euro şi are o suprafaţă totală de 390 m2. Deschiderea acestei noi unităţi a creat 45 de noi locuri de muncă, și se preconizează că cifra de afaceri pe an se va ridica la suma de 1,2 milioane de euro.
Restaurantul localizat în parcarea centrului comercial Băneasa Shopping City, (Şos. Bucureşti – Ploieşti, nr. 42 – 33, sector 1, Bucureşti) are o capacitate totală de 96 de locuri şi funcţionează după acelaşi sistem ca unitatea KFC Mihai Bravu. Sistemul de operare (comandă) tip fusion, o premieră pe piaţa din România, permite cea mai mare viteză de servire – aproximativ 60 de secunde, timp mediu valabil pentru comenzile în sală. Clienţii au acum la dispoziţie locuri separate pentru a plasa comanda şi pentru a o ridica. Plasarea comenzii se poate face fie la casele de marcat, fie direct la un „chioşc / touch screen” special amenajat unde plata se poate face doar pe baza cardului bancar.