Statistic vorbind, in perioada aprilie – iunie 2009, un roman din zece a mancat cel putin o aripioara picanta de la KFC.
Promotia KFC a deschis apetitul romanilor pentru aripioarele picante
2,4 milioane de aripioare picate au fost vandute in perioada aprilie- iunie in toate restaurantele KFC din tara. Vanzarile spectaculoase ale celui mai cunoscut produs KFC, aripioarele picante s-au datorat promotiei speciale “Aripioare picate la 1,5 lei bucata” ce s-a desfasurat in perioada 27 aprilie-30 iunie in toate cele 33 de restaurante KFC din tara.
Mai mult: peste 14% din totalul vanzarilor din aceasta perioada a fost reprezentat de vanzarea de aripioare.
Campania “Aripioare picante la 1,5 lei bucata” a beneficiat si de un spot tv de 25” difuzat, pe o perioada de o luna de zile, la principalele statii TV nationale. Costurile de difuzare s-au ridicat la peste 1 milion de euro la rate card.
Restaurantele KFC sunt prezente pe piata din Romania înca din 1996 când s-a deschis pentru prima data un restaurant pe locul cunoscutului magazin Leonida.
În anul 2008 restaurantele KFC România au înregistrat o cifra de afaceri de 40,5 milioane de euro, reprezentand o crestere de 25% fata de anul 2007.
{mosloadposition user10}