Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KEPI implementeaza pe outdoor noua campanie de publicitate indrazneata marca Hornbach

Agenția de publicitate Kepi implementează noua campanie outdoor Hornbach, “Colecţia de primavară creată prin proiectele tale”, ale cărei vedete sunt hainele de lucru ale clienţilor din ţările în care compania îşi desfăşoară activitatea.

Hainele murdare, rupte şi decolorate sau încălţămintea deteriorată folosită atunci când realizează diferite proiecte în construcţii sau de grădinărit sunt prezentate în “Colecţia de primăvară” a celor care lucrează cu pasiune.

Campania de promovare este o adaptare a celei internaționale care are loc în toate ţările unde activează compania: Germania, Austria, Suedia, Elveția, Luxemburg, Cehia, Olanda și Slovacia.

De asemenea, agenţia a realizat proiecte speciale în staţiile de metrou Piaţa Victoriei 2 şi Piaţa Unirii 2. Călătorii au fost surprinşi de imaginile cu meşterii şi cu hainele lor la dimensiuni uriaşe care decorează culoarul de la ieşirea către Bulevardul Lascăr Catargiu. Iar pe TV screen-ul amplasat la Piaţa Unirii 2 rulează spotul campaniei.

În plus, pentru a spune povestea hainelor de lucru și celor care călătoresc cu mijloacele de transport de la suprafață, conceptul a fost implementat şi pe staţiile de autobuz din Bucureşti, Braşov şi Timişoara.

Campania “Colecţia de primavară creată prin proiectele tale” se va derula până în luna august a acestui an.

Bucuresti, 03.04.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.