Agenția de publicitate Kepi implementează noua campanie outdoor Hornbach, “Colecţia de primavară creată prin proiectele tale”, ale cărei vedete sunt hainele de lucru ale clienţilor din ţările în care compania îşi desfăşoară activitatea.
Hainele murdare, rupte şi decolorate sau încălţămintea deteriorată folosită atunci când realizează diferite proiecte în construcţii sau de grădinărit sunt prezentate în “Colecţia de primăvară” a celor care lucrează cu pasiune.
Campania de promovare este o adaptare a celei internaționale care are loc în toate ţările unde activează compania: Germania, Austria, Suedia, Elveția, Luxemburg, Cehia, Olanda și Slovacia.
De asemenea, agenţia a realizat proiecte speciale în staţiile de metrou Piaţa Victoriei 2 şi Piaţa Unirii 2. Călătorii au fost surprinşi de imaginile cu meşterii şi cu hainele lor la dimensiuni uriaşe care decorează culoarul de la ieşirea către Bulevardul Lascăr Catargiu. Iar pe TV screen-ul amplasat la Piaţa Unirii 2 rulează spotul campaniei.
În plus, pentru a spune povestea hainelor de lucru și celor care călătoresc cu mijloacele de transport de la suprafață, conceptul a fost implementat şi pe staţiile de autobuz din Bucureşti, Braşov şi Timişoara.
Campania “Colecţia de primavară creată prin proiectele tale” se va derula până în luna august a acestui an.