Noua campanie outdoor derulată de către Radio ZU este implementată de Kepi şi promovează concursul cu cel mai mare premiu al anului acordat de un post de radio în valoare de 25.000 de euro.
Execuţiile OOH sunt amplasate în staţiile de metrou, pe bulevardele principalele din Bucureşti şi în cateva oraşe din ţară.
Radio ZU a lansat campania „Câştigă 25.000 mii de euro!” care are forma unei competiţii. Ascultătorii care au obţinut un premiu la oricare dintre concursurile organizate zilnic (invitaţie la film, un smartphone, o tabletă, un snowboard sau sute de euro pe oră) vor primi o cheie pentru deschiderea seifului cu marele premiu. În data de 8 decembrie 2014 va fi desemnat câştigătorul.
Bucuresti, 23.10.2014
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Editura DPH lansează două noi titluri, parte a proiectului literar dedicat prevenirii și combaterii ...
Carla's Dreams - „Lalele": conexiuni de suflet
Povești care bântuie: drame și thrillere în premieră pe BBC First, în noiembrie
Disney+ anunța serialele care vor avea premiera în 2025
DIVA - recomandări decembrie 2024
Save or Cancel anunță lansarea revistei „Artă în lucru, nr. 3”
Recomandări decembrie 2024 Crime+Investigation
Decembrie 2024 la History Channel România