Anul trecut ȋn septembrie, Diesel a prezentat lumii „Go with the flaw”, mantra care dorește să îi inspire pe oameni nu doar să își accepte defectele, ci să le poarte cu mândrie și să le transforme în trăsături pozitive. Societatea înclină frecvent spre perfecțiune… ȋnsă perfecțiunea este plictisitoare.
Lumea trebuie să țină strâns de imperfecțiunile care fac viața să merite să fie trăită.
Dacă în primul clip am văzut rezultatul fără cusur al unui regizor debutant în încercarea de a crea primul său film, în acest nou episod, cu o ironie și o doză bună de nepăsare, arătăm tot ce se întâmplă când… you don’t „go with the flaw”.
Ce se întâmplă, de fapt, când faci tot ceea ce este posibil pentru a ascunde imperfecțiunile, căutând perfecțiunea așa cum este impusă de societate și plecând de la ideea că a fi frumos e doar un alt task pe care îl ai de îndeplinit.
Diesel prezintă o frumoasă poveste de dragoste marca Go with the Flaw.
Aceasta este povestea unui băiat și a unei fete care se întâlnesc și se îndrăgostesc imediat după ce scapă de cele mai evidente imperfecțiuni ale lor. Într-un scurtmetraj regizat, din nou, de Francois Rousselet, în timp ce pe fundal se aude piesa „What’s a matter baby” a celor de la Small Faces, descoperim că, cel mai probabil, defectele noastre vor fi mereu mai puternice decât orice acțiune prin care noi încercăm să le camuflăm. Așadar, de ce să nu le acceptăm, să ne bucurăm de ele și să păstrăm lumea așa cum trebuie să fie: minunat de imperfectă.
Acest nou capitol conturează începutul unei noi garderobe Diesel, portretizată în colecția Primăvară-Vară 2018, care glorifică elemente iconice Diesel, ce exprimă vibeul autentic al anilor ’90. O colecție concepută pentru exprimarea de sine, care încurajează opoziția și contrastul pieselor vestimentare prin care îți poți clădi un stil unic.
Filmul ascunde, de asemenea, niște indicii care conduc către alte părți integrate în campanie, cu scopul de a popula și menține lumea imperfectă. În anumite cadre cheie, pot fi descoperite simboluri dedicate care trimit către un profil de Instagram ce glorifică șosetele desperecheate (@wantedsocks) sau către websiteul unui restaurant fictiv, denumit Bluffet (bluffet.com) unde, în colaborare cu un canal al Buzzfeed numit Tasty, au fost create trei videouri cu rețete menite să stimuleze comportamentele imperfecte. Un alt indiciu, (layover.it) îi trimite pe oameni pe siteul defect al unei agenții de turism, unde oricine poate căuta și rezerva, la modul real, zboruri cu cel mai mare număr posibil de escale, pentru că frumusețea unei călătorii prost planificate este aceea de a include mai multe călătorii într-una singură.
Imaginile campaniei sunt fotografiate de Florence & Nicholas, în timp ce conceptul campaniei a fost dezvoltat împreună cu agenția de creație Publicis Italia.