Începând cu această primăvară, Kaufland se reînnoiește cu un nou slogan, lansat la nivelul întregului grup, în toate cele șapte țări în care compania este prezentă.
Intitulat Și săptămâna-i bună, Kaufland vine cu o promisiune că va fi acolo pentru clienții săi, să transforme fiecare zi din săptămână într-una bună. Cu mici provocări cotidiene, griji, planuri, dorințe sau bucurii, indiferent ce aduce săptămâna, Kaufland te ajută să ții pasul cu ea și să fii pregătit, ca să poți savura fiecare zi așa cum îți dorești.
Noul slogan vine să sublinieze misiunea Kaufland: aceea de a face viața clienților săi mai bună, prin tot ceea ce le oferă, fie că vorbim de produse de calitate, varietate și prețuri reduse, fie că vorbim de amabilitate și servicii pentru clienți – sau de investițiile pentru a asigura o experiență de cumpărături mai fresh, mai simplă și mai rapidă.
Kaufland România introduce noul slogan prin lansarea campaniei de brand Orice s-ar întâmpla, ești pregătit. Cu declinări pentru diverse provocări cotidiene din viețile clienților, amuzante sau serioase, campania vorbește despre cum Kaufland te ajută să tai de pe lista de cumpărături grijile de zi cu zi și să fii pregătit cât mai bine pentru orice situație care apare – fie că ai de pregătit o petrecere pentru 43 de invitați, ai uitat de o aniversare sau iar ești în întârziere spre serviciu și nu ai luat micul dejun. Campania este comunicată printr-un mix de canale: in-store, OOH, TV, Radio, Social Media și PR.
Sloganul Și săptămâna-i bună înseamnă și recunoașterea rolului esențial pe care compania îl are în viața clienților săi și subliniază importanța pe care o acordă scopului de a îmbunătăți viețile oamenilor, lucrând zi de zi la noi mijloace de a fi alături de ei și de a le face ziua mai ușoară. De exemplu, asigurând un traseu de cumpărături mai simplu și mai rapid, oamenii vor câștiga mai mult timp pentru ei. Prin varietate la raft, ei vor găsi mereu tot ce au nevoie, în același loc, fie că pregătesc o cină în doi sau un picnic pentru întreaga familie, iar prețurile reduse îi asigură că pot face economii la cumpărături.
Special pentru clienți, Kaufland a pregătit Calendarul evenimentelor pentru săptămâni bune, astfel că, pe tot parcursul anului, aceștia sunt invitați să se bucure de experiențe noi și în afara magazinului, participând la evenimentele susținute de Kaufland România, precum The Color Run (București, Oradea), semimaraton alături de echipa HOSPICE Casa Speranței sau Cu bicicleta la mare (București-Constanța), Party la Pop-Up Restaurant by Kaufland, Street Food Festival (Oradea, Timișoara, Brașov, Sibiu, Arad, Baia Mare, Cluj-Napoca), Comicon (București), ShortsUP (București), festivaluri muzicale precum Untold (Cluj-Napoca), Neversea (Constanța) și Artmania (Sibiu) – și multe altele. Calendarul complet va fi disponibil pe pagina de Facebook Kaufland România.
„Promisiunea noului Kaufland este o preocupare permanentă că vei găsi totul pentru ca fiecare zi a săptămânii să devină mai bună, astfel încât să fii pregătit să treci mai ușor peste micile griji de zi cu zi. Iar în final, săptămână bună după săptămână bună înseamnă o viață bună.
Viziunea noastră de a atinge acest scop este de a fi alături de clienți cu soluții mereu la îndemână pentru un spectru tot mai larg de nevoi, tot mai variate și complexe. Vorbim inclusiv de nevoi noi, de exemplu cum este cea de a avea un comportament eco – pentru care asigurăm facilități precum automate de reciclare a ambalajelor – sau de nevoia de a ne bucura de mai multe spații verzi – pentru care am construit proiectul Grădinescu.
În esență, sloganul care ne va însoți comunicarea de acum reamintește prioritatea noastră de a pune mulțumirea clientului în centrul a tot ceea ce facem”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Schimbarea sloganului este o etapă ce face parte din procesul de reînnoire demarat anul trecut, prin care compania a devenit Noul Kaufland și a îmbrățișat o nouă identitate vizuală, noi layout-uri în magazine și a dat startul unui amplu proces de modernizare a magazinelor, inaugurând concepte unice în piață, precum Open Mall sau amplasarea grădinilor urbane comunitare pe acoperișurile și în parcările magazinelor.