Kaufland România profită de începutul verii și invită românii să se bucure de ea prin joacă și bună dispoziție. Campania ,,Trăiește vara fresh” este o provocare directă de a îmbrățișa un stil de viață fresh, conștient, sustenabil și cu bucuria fiecărui moment.
Campania, lansată la nivel național, va fi activă timp de două luni și va acoperi principalele canale media. Spotul TV îl are protagonist principal pe Smiley, dar și vedete precum Speak și Ștefania, Codin Maticiuc, Chef Samuel, Andrei Roșu sau Cătălin Botezatu și reflectă invitația de a trăi vara ca o vacanță, la piscină, plină de prospețime și bună dispoziție alături de prieteni dragi.
,,Este momentul optim în care putem dărâma zidurile dintre noi și a trăi din nou în picioarele goale, ca atunci când eram copii. Ne-am dorit foarte tare o inițiativă care să inspire bucurie pură și am ales momentul cel mai potrivit pentru asta: începutul verii. Și cine altcineva decât Smiley ar putea să transmită mai bine și mai frumos reîntoarcerea la o vară alături de prieteni și cei dragi”, declară Alina Golopența, Director de Marketing al Kaufland România.
“De multe ori m-am gândit ce bine ar fi să simțim starea de vară tot timpul anului. Soare, apă, distracție, prieteni, vacanță, totul și toți în jur fresh și cu zâmbetul pe buze. E frumoasă vara, ne pune tuturor o stare de libertate și de bine în suflete de la primele ei semne. Hai să ne păstrăm starea de vară cât mai mult timp, tot anul, toată viața! Să ne fie vară toată viața, vorba piesei!” spune Smiley.
Inițiativa este o continuare a demersului „Trăiește Fresh”, în care Kaufland și-a propus să motiveze clienții să abordeze un nou stil de viață, fresh, ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o nouă filosofie de viață, în care oamenii să încerce mereu tot ce este nou, proaspăt.
Kaufland acordă o atenție deosebită prospețimii în magazin, asigurând zilnic livrări de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare, și este printre puținii retaileri care în acest moment colaborează cu 80% parteneri locali.