Pentru a sărbători atingerea pragului de un milion de utilizatori ai cardului de loialitate, Kaufland România oferă clienților care prezintă Kaufland Card la casă miercuri, 13 martie, o reducere de 10% la coșul de cumpărături – și care este aplicabilă în toate cele 121 de magazine din țară.
Compania celebrează și alături de comunitate și invită clienții să decidă care va fi direcția socială către care Kaufland va dona un milion de lei. Clienții vor putea vota online, între 13 și 19 martie, unul dintre domeniile strategice de CSR susținute de Kaufland România: educație, social, mediu și ecologie, sport și viață sănătoasă sau cultură.
Mai mult, Kaufland România a alocat suma totală de 1 milion de lei pentru angajați, ca recunoaștere a contribuției lor substanțiale la succesul proiectului. În luna aprilie, angajații vor primi din partea companiei vouchere Kaufland a căror valoare totalizează un milion de lei.
Toate acestea se întâmplă pentru că lucrurile bune vin ușor, iar cumpărăturile la Kaufland sunt și mai avantajoase datorită Kaufland Card. Ca atare, un milion de persoane au răspuns pozitiv invitației de a beneficia de noul program de loialitate al retailerului în doar cinci săptămâni de la lansare.
În plus, în prima săptămână de la lansare, aplicația mobilă care găzduiește cardul digital, Kaufland – Oferte și Noutăți, a fost cea mai frecvent descărcată aplicație din România, atât în App Store, cât și pe Google Play, unde a ocupat locul întâi.
,,Succesul înregistrat de Kaufland Card într-un timp atât de scurt este unul cu numeroase implicații. Clienții au apreciat modernitatea, dinamismul și sustenabilitatea cardului digital, precum și beneficiile relevante oferite.
Reușita aparține întregii noastre echipe, care a avut o contribuție semnificativă de a crea un proiect în premieră în rețeaua internațională Kaufland și care a strâns deja un milion de utilizatori de lucruri bune”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Cardul digital Kaufland poate fi utilizat în toate magazinele din țară, este foarte ușor de folosit și oferă:
- Acces la promoții cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card; în fiecare săptămână, Kaufland oferă reduceri la câte o categorie de produse;
- Posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;
- Promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;
- Reducerile de loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, reprezentând un avantaj extra la promoțiile standard și sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse.
Prin integrarea cardului digital în aplicația mobilă Kaufland, clienții pot avea acces la toate promoțiile disponibile (standard sau de loialitate), precum și la rețete, la lista de cumpărături comună și alte noutăți. De asemenea, în aplicație își pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate și campaniile promoționale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.
Beneficiile – promoţiile de loialitate și punctele Non-Food – vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoțiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale.