Compania a primit recent certificarea Inspiring Employer
Kaufland România a lansat o nouă campanie de brand de angajator, „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, care aduce în prim-plan o parte dintre angajații companiei, selecționați de campioana Cristina Neagu, prin intermediul căreia toți cei interesați de o carieră în retail pot intra în culisele Kaufland. Mai mult, Kaufland anunță o serie de beneficii pentru angajații săi, transparentizarea salariului brut de pornire pentru rolurile de execuție, aspect care va fi menționat în anunțurile de angajare începând cu data de 1 octombrie și introducerea, pe microsite-ul cariere.kaufland.ro, a asistentului digital KALA, care susține candidații în accesarea informațiilor relevante despre Kaufland și îi ajută să aplice pentru un rol potrivit în cadrul echipei.
Noua campanie de brand de angajator este, de fapt, un „making of” al campaniei în sine, în care Cristina Neagu, recunoscută pentru performanțele din handbal, a mers în magazinele Kaufland, în depozite și în sediul central pentru a-i cunoaște și a-i selecta pe angajații care zi de zi se implică, sunt responsabili, dau dovadă de spirit de echipă și îi inspiră pe cei din jur, reușind astfel să facă diferența atât pentru clienții care au parte de cea mai bună experiență la cumpărături, cât și pentru colegi și chiar pentru societate. Fiecare dintre cei selecționați de Cristina Neagu spune câte o poveste despre universul Kaufland: de la mediul de lucru, echipă, activități curente și până la toate micile detalii care fac dintr-o zi obișnuită, o zi specială. Campania este totodată o invitație adresată candidaților de a-și atinge potențialul și de a-și construi o carieră în domeniu, prin intermediul mesajului: „Începe o carieră. Nu doar un job”.
„Rezultatele pe care le-am obținut de-a lungul timpului vin ca o confirmare a profesionalismului de care echipa noastră extinsă dă dovadă în fiecare zi, ceea ce face ca alăturarea celei mai bune jucătoare de handbal cu angajații Kaufland să fie una cât se poate de naturală”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România. „Totodată, prin intermediul acestei campanii, ne dorim să ajungem la toți cei care își doresc mai mult decât un simplu job, la cei care vor să își construiască o carieră în adevăratul sens al cuvântului în retail.”, a adăugat aceasta.
Campania „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” vine nu doar cu un mesaj de încurajare pentru toți cei care vor să facă o schimbare pozitivă pentru viitorul lor profesional, ci și cu inițiative concrete care contribuie la o mai bună informare a potențialilor candidați prin intermediul chatbotului KALA și prin publicarea nivelului salarial de pornire pentru pozițiile de execuție, în anunțurile de angajare. Așadar, în timp ce asistentul virtual KALA răspunde tuturor întrebărilor legate de oportunitățile profesionale, mediul de lucru, beneficiile și activitatea din cadrul Kaufland, noile anunțuri de recrutare vor preciza, de la 1 octombrie, în mod transparent, tipul de contract și salariul brut de pornire pentru activitatea desfășurată.
Campania aduce și o serie de beneficii pentru cei care fac deja parte din echipa Kaufland. Pentru că echilibrul între viața profesională și cea personală este esențial, Kaufland le oferă angajaților posibilitatea unui program flexibil, dar și timp liber, pentru activitățile personale. Așadar, aceștia pot avea, suplimentar zilelor de concediu de odihnă oferite conform legislației în vigoare, zile libere oferite în funcție de vechimea în companie, care, cumulate cu zilele libere legale, pot ajunge până la 27 pe an, zile libere oferite pentru acțiunile de voluntariat, beneficii sportive (7CARD/ 7 card@home, World Class, Color Run, campionatul de fotbal Kaufland), cât și de activități pentru timpul liber (Bookster, cursuri online gratuite, curs de educație financiară). De asemenea, aceștia se bucură de extra beneficii pentru evenimente speciale (căsătorie, naștere/adopție, vouchere cadou pentru copii de Paște, de 1 Iunie și de Moș Nicolae, pachete cadou, primă pentru recomandare angajați etc.), asigurarea voluntară de sănătate și de reduceri la anumiți parteneri.
Totodată, în ultimii 6 ani consecutiv, Kaufland a obținut titlul de Angajator de Top, demonstrând astfel că este nu numai unul dintre cei mai mari realieri de pe piața din România, ci și un sprijin puternic pentru angajații săi. În plus, recent, compania a primit certificarea Inspiring Employer care atestă faptul că bunăstarea angajaților este prioritară în cadrul rețelei, astfel că toți cei care alcătuiesc echipa Kaufland beneficiază de cele mai bune condiții, politici și proceduri de lucru. Kaufland a primit premiul „Elite Shining Star” care reprezintă cea mai înaltă și mai prestigioasă distincție oferită de Inspiring Employers, pe baza a 10 criterii de evaluare organizațională precum: atragerea și retenția de talente, procesul de inducție al noilor angajați, recompense și recunoaștere, învățare și dezvoltare, carieră, transparență, diversitate și incluziune, bunăstarea angajaților, responsabilitate socială corporativă, sustenabilitate și brand de angajator. Kaufland se distinge astfel ca un angajator care oferă premisele și condițiile de lucru necesare pentru ca angajații să poată lucra într-un mediu unde sunt valorizați, susținuți să se dezvolte și să își îndeplinească obiectivele de carieră.
Cei care își doresc să facă parte din echipa Kaufland sunt invitați să consulte oportunitățile disponibile, accesând cariere.kaufland.ro.
Video-ul oficial al campaniei poate fi urmărit aici: