Kaufland lansează în magazinele din toată țara noua campanie de poveste, Animaterra 3 Lumea Basmelor. După primele 2 campanii Animaterra – Lumea Animalelor, în 2017, și Lumea Fantastică, în 2019, creatorii seriei Animaterra de la Kaufland introduc în 2020 o nouă poveste 100% românească, din dorința de a readuce în prim plan valorile românești, printr-o reintepretare modernă a personajelor din basmele cu care mulți dintre noi am crescut.
Așadar, în perioada 3 iunie–14 iulie 2020, cei care vizitează magazinele Kaufland din toată țara vor primi la fiecare 50 lei cheltuiți un set de 2 cartonașe cu eroii din Animaterra.
Astfel, în Lumea Basmelor creată de Kaufland, ne întâlnim cu Făt Frumos, Zmeul, Sânzienele și mulți alți eroi, ilustrați modern de artiști români, reprezentând valori pe care cei mici și le pot însuși prin intermediul personajelor de poveste.
Campania Animaterra Lumea Basmelor îi îndeamnă pe copii să își scrie propria lor poveste, lăsând un final deschis, ca fiecare să își poată alege deznodământul, cu eroii lui preferați.
De asemenea, ca la fiecare ediție de Animaterra, creatorii și-au propus trei lucruri: să îi învețe ceva important pe cei mici – prin intermediul valorilor reprezentate de fiecare personaj, să fie distractiv pentru ei – prin boardgame-ul Animaterra 3, precum și să descopere povestea prin intermediul realității augmentate – prin aplicația mobilă Animaterra 3.
Mai mult, la raftul dedicat special Animaterra 3 din Kaufland, vor fi disponibile: albumul de colecție, boardgame-ul Animaterra 3 și 6 figurine ediție limitată, cu eroii din Lumea Basmelor.
„La fiecare ediție de Animaterra ne-am dorit să creăm ceva original, 100% Kaufland, prin care cei mici să aibă ocazia să învețe ceva nou, dar și să se distreze prin elementele special create pentru ei. Așa s-a întâmplat și în cazul Animaterra 3 Lumea Basmelor, care s-a născut având în gând, în primul rând, valori umane înrădăcinate în mentalul colectiv românesc, pe care le-am readus la viață prin intermediul eroilor de poveste. Plecând de la acestea, am creat în jurul lor o întreagă lume de fantezie, care se îmbină în toate elementele campaniei noastre”, spune Alina Golopența, Director Marketing la Kaufland România.
Totodată, campania de lansare Animaterra 3 Lumea Basmelor este una integrată, pornind cu spotul TV animat, continuând cu revista săptămânală Kaufland, elementele de vizibilitate din magazine și cu panotaj stradal, dar și cu o componentă puternică de digital, unde aplicația mobilă Animaterra 3 reprezintă un mod de a intra și mai mult în contact cu Lumea Basmelor și eroii săi.
Mai multe detalii din universul Animaterra 3 Lumea Basmelor sunt disponibile pe animaterra.kaufland.ro, pe canalele de Social Media Kaufland România și în aplicația Animaterra 3, ce poate fi descărcată din App Store sau Google Store.