Kaufland se alătură Federației Române de Rugby în calitate de Partener Oficial al Echipelor Naționale și al Ligii Naționale de Rugby. Logo-ul Kaufland își va face apariția pe tricourile echipei naționale la meciul România – Statele Unite ale Americii, care se va juca pe data de 5 august, de la ora 20.00, pe Stadionul Național de Rugby „Arcul de Triumf”.
Naționala României de Rugby, supranumită „Stejarii”, va juca toamna asta la Cupa Mondială de Rugby din Franța. Pentru pregătirea preliminară competiției din Franța, România va disputa trei meciuri test, în care va întâlni naționala Statelor Unite ale Americii pe 5 august, urmat de un meci cu Georgia la Tbilisi, pe 12 august, și un alt meci cu Italia, pe 19 august. La Cupa Mondială de Rugby, România se află în Grupa B și va disputa meciuri cu Irlanda, Africa de Sud, Scoția și Tonga.
„La Kaufland, susținem activ performanța în sportul românesc. Prin urmare, ne bucurăm să ne alăturăm Federației Române de Rugby, un partener care împărtășește valorile noastre în ceea ce privește excelența în sport și preocuparea pentru durabilitate. Împreună, vom încuraja performanța în rugby-ul românesc și vom continua să promovăm temele ecologice, contribuind la un viitor mai bun pentru generațiile viitoare”, a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România și Republica Moldova.
„Partenerii rugbyului românesc se regăsesc în valorile acestui sport, în conduita pe care el o imprimă indivizilor, în planurile sale de a face lumea mai bună pentru generațiile viitoare. Ne bucurăm să avem Kaufland alături de noi de acum încolo, convinși fiind că suportul și creativitatea lor vor fi cheia unor proiecte interesante, cu puternic impact pozitiv la nivel social, cu ajutorul cărora sportul cu balonul oval să creasca și să fie popularizat, împreună cu viziunea retailer-ului. Le urăm bun venit în marea familie a rugbyului și sperăm să îi răsplătim cu victorii cât mai numeroase”, a completat Alin Petrache, Preşedintele Federaţiei Române de Rugby.
În linie cu angajamentul companiei față de mediu și comunitate, Kaufland România investește anual aproximativ 2 milioane de euro în diverse proiecte sportive și inițiative care promovează mișcarea și un stil de viață sănătos.
În luna aprilie a acestui an, în colaborare cu Asociația 11even și Federația Română de Rugby, Kaufland România a obținut certificatul Guinness World Record pentru cel mai mare tricou din lume. Cu o greutate de peste 4 tone și dimensiuni similare cu ale unui teren de rugby, Tricoul de Uriaș a fost inspirat de tricourile purtate de echipa națională de rugby și încorporează cu mândrie tradiționalul brâu românesc. Tricoul a fost realizat din plastic reciclat 100% din aproximativ 500.000 de peturi, colectate în magazinele Kaufland, în cadrul unei campanii de ecologizare.