Kaufland România deschide sâmbătă, 17 februarie, magazinul cu numărul 119 al rețelei și cel de-al 13-lea din Capitală.
Astfel, compania creează peste 130 de noi locuri de muncă în București și sprijină dezvoltarea comunității locale, consolidându-și în același timp poziția în topul celor mai mari angajatori privați din țară.
Special cu ocazia deschiderii, Kaufland organizează sesiuni de degustare de bunătăți și invită clienții în noul magazin să savureze gustul prospețimii, începând cu sâmbătă, 17 februarie și până marți, 20 februarie, inclusiv:
• Sâmbătă, 17 februarie: degustare de mezeluri la vitrina cu servire asistată;
• Duminică, 18 februarie: degustare la iaurt de băut;
• Luni, 19 februarie: degustare de produse românești din gama „K-Vreau din România”: cornulețe, cozonac, sărățele, suc natural și, separat, degustare de mezeluri;
• Marți, 20 februarie: degustare de brânză proaspătă.
Hipermarket-ul este localizat în cartierul Odăi, pe șoseaua Alexandriei, nr. 152, sector 5 și are o suprafață de vânzare de 3.414 metri pătrați, încadrată într-o suprafață totală de 5.201 metri pătrați. Parcarea oferă 239 de locuri pentru mașini, dintre care 6 locuri pentru familii și 10 pentru persoane cu dizabilități. Cei care folosesc bicicleta ca mijloc de transport au la dispoziție 12 rastele.
Programul de lucru este de la 7.30 la 22.30 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00.
Galeria comercială din cadrul magazinului este dotată cu Food Court integrat, unde clienții vor descoperi un spațiu special amenajat pentru servirea mesei, ce cuprinde Fornetti Food and Beverages, cu o gamă diversificată de produse de patiserie, cafea și alte băuturi și bistro Gourmand cu mâncare caldă. Tot în cadrul galeriei se află și un punct de difuzare a presei Tabac Xpress, farmacie Help Net și bancomat BRD.
Kaufland pune la dispoziție și un punct Grill în exteriorul magazinului, pentru cei care vor să ia masa rapid.
De asemenea, acesta este primul magazin din București prin care Kaufland România implementează proiectul de extindere a raioanelor de pește proaspăt, după un concept cu sortiment îmbogățit, și care va fi adus în 34 de magazine din rețea. Astfel, clienții vor putea alege dintr-o mai mare varietate de produse din pește proaspăt și fructe de mare. Printre specialitățile care vor fi disponibile se numără: ton roșu, scoici Saint Jacques, vongole vii, langoustine, somon bio și multe altele.
Printre raioanele disponibile se numără cele de legume – fructe, vitrină cu servire asistată, ce include și raionul de pește proaspăt amenajat după noul concept cu sortiment extins – cu 24 de tipuri de pește și specialități, dar și raioanele de brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
Magazinul este amenajat după cel mai nou concept de design Kaufland România, pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături simplificată, mai rapidă și mai plăcută.
Kaufland acordă o atenție deosebită protejării mediului înconjurător, așadar și acest hipermarket beneficiază de o instalație de climatizare ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Dacă pe timp de iarnă încălzește magazinul, pe timpul verii, instalația inversează procesul, pentru a obține în magazin temperaturi ambientale plăcute și în concordanță cu standardele de sănătate publică. De asemenea, toate instalațiile frigorifice din magazin sunt fără freon și utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător și resursele natural.
„Ne menținem dinamici și continuăm extinderea rețelei în întreaga țară, inclusiv în Capitală, unde considerăm că mai există potențial de dezvoltare. Noul magazin aduce și un sprijin însemnat pentru comunitatea locală, din mai multe puncte de vedere. Este unul dintre hipermarket-urile cu cel mai mare număr de angajați și ne bucurăm că astfel reușim să creăm noi locuri de muncă. În același timp, și acest magazin oferă un sortiment axat pe produse din România, în proporție de peste 50%, iar sprijinind cumpărarea acestora, încurajăm economia locală”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.