Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KARL LAGERFELD și Rowenta lansează în România o linie în ediție limitată de produse pentru îngrijirea părului

perie rotativă cu aer cald Rowenta KARL LAGERFELD

Brandul Rowenta și designerul KARL LAGERFELD au plăcerea de a anunța lansarea în România a unei game în ediție limitată de produse premium de îngrijire și coafare a părului. Gama completă este compusă din peste 20 de articole în total, inclusiv uscătoare de păr, aparate de îndreptat și aparate de coafat de ultimă generație.

Colecția a avut lansarea mondială în luna martie la Paris. Linia evidențiază 3 produse emblematice, primele dintr-o serie concepută și dezvoltată special pentru acest parteneriat exclusiv, care oferă performanțe de nivel profesional cu rezultate excepționale.

Aceste articole sunt:

• Un uscător de păr cu un motor profesional de înaltă calitate, care oferă performanțe de uscare la nivel de salon, precum și tehnologia ionică „Air-to-Care” pentru a proteja părul și a spori strălucirea naturală;

• O placă de îndreptat cu un pieptăn profesional încorporat pentru a reproduce nivelul de atenție primit la saloanele de coafură și pentru a asigura rezultate de îndreptare supreme. Placa are în plus și o funcție ionică cu un strat Keratin & Glow care oferă o strălucire excepțională;

• O perie rotativă cu aer cald proiectată cu tehnologia Pro Dual Motion care oferă rezultate profesionale de uscare prin funcția ionică, plus un strat Keratin & Glow care conferă strălucire părului.

perie rotativă cu aer cald Rowenta KARL LAGERFELD
perie rotativă cu aer cald Rowenta KARL LAGERFELD

Toate produsele realizate în urma acestei colaborări sunt de culoare neagră, elegante și au integrat modelul KARL LAGERFELD Kameo, precum și un contur roșu care este un simbol al mărcii. Mai mult decât atât, cele trei produse emblematice descrise mai sus au un finisaj lucios unic al designului Kameo, oferindu un aspect și o senzație premium. Gama de ultimă generație pentru îngrijirea părului va avea distribuție în magazine specializate de electronice, retaileri online și magazine universale.
Produsele vor fi disponibile în ediție limitată din martie 2022 pentru o perioadă de trei ani.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.