Vedetele internaționale și-au unit forțele pentru lansarea campaniei și spotului adidas pentru Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia
adidas a lansat spotul publicitar oficial pentru Cupa Mondială FIFA din Brazilia care îi are ca protagoniști pe cei mai buni jucători din lume – Leo Messi, Dani Alves și Luis Suárez. Clipul intitulat “Leo Messi’s World Cup Dream” (Cupa Mondială în visul lui Leo Messi) marchează debutul oficial al campaniei adidas "#allin or nothing" dedicat Cupei Mondiale FIFA 2014 din Brazilia.
Spotul are o coloană sonoră semnată de Kanye West și poartă semnătura regizorului filmului "City of God", Fernando Meirelles și a co-regizorului Cassiano Prado.
Spotul “Leo Messi’s World Cup Dream” poate fi vizionat accesând link-ul: //youtu.be/jR1XQsCiAKE.
Spotul care va fi difuzat în premieră în pauza dintre reprizele finalei UEFA Champions League subliniază că pe teren nu este decât o singură cale de a trăi și de a juca pentru cei care își doresc trofeul din Brazilia: totul sau nimic.
"#allin or nothing" dedicată Cupei Mondiale de Fotbal din Brazilia este cea mai mare campanie de marketing din istoria adidas. Aceasta se bucură de o abordare integrată acoperind zone precum advertising, PR, social media, Retail. Campania va avea o abordare real-time și se va transforma în centru de conținut, poziționând adidas ca lider în fotbal.
Mentalitatea “all in or nothing” este ilustrată și de imprimeurile în alb și negru ale ghetelor din Battle Pack ce apar în spot. La finalul acestuia, spectatorii vor face cunoștintă cu alegerile lui Leo Messi. Ultimul cadru al spotului TV și al clipului pentru YouTube oferă spectatorului posibilitatea de alege dintre două butoane, cel “all in” alături de “nothing”.
Accesând butonul “all in”, utilizatorii se vor putea conecta la tot conținutul oferit de adidas pentru Cupa Mondială de Fotbal FIFA 2014, urmârind conversația de pe Twitter și înregistându-se într-un program exclusiv de CRM. Prin accesarea butonului “nothing” , utilizatorul nu va mai avea acces la comunicarea adidas din timpul turneului din Brazila, având astfel opțiunea de a se dezabona de la conversația de pe Twitter și din programul de CRM.
Întregul concept al campaniei a fost elaborat pentru a ilustra filosofia adidas pentru fotbal. În cazul în care utilizatorii aleg să nu se alăture campaniei de comunicare pentru Cupa Mondială de Fotbal FIFA, adidas le oferă oportunitatea de a părăsi echipa, concentându-se astfel pe calitate, nu pe cantitate în ceea ce privește audiențele în social media.
Tom Ramsden, Global Brand Marketing Director în cadrul adidas football a afirmat: “Acest spot ilustrează atitudinea "#allin or nothing", subliniind dedicarea și angajamentul necesare pentru cucerirea titlului mondial. Orice mai puțin decât totul nu va fi destul pentru a câștiga Cupa Mondială. Noi, în cadrul adidas, credem cu tărie că secretul din spatele performanței și din spatele potențialului la cote maxime este curajul de a fi “all in” pe care câștigătorul celei mai importante competiții sportive din lume îl va demonstra. Suntem foarte mândri de spotul adidas și de întreaga campanie ‘all in or nothing’. Reunind forța creativă a lui Fernando (Meirelles), a lui Cassiano (Prado), alături de cea a lui Kanye și adăugând talentul celor mai mari jucători de fotbal din lume, adidas prezintă o perspectivă autentică asupra Cupei Mondiale. Aceasta poate fi oferită doar de adidas.”
“Leo Messi’s World Cup Dream” va avea premiera la televizor în pauza reprizelor finalei UEFA Champions League și poate fi vizionat accesând: //youtu.be/jR1XQsCiAKE. Pentru mai multe informații despre campania adidas pentru Cupa Mondială FIFA 2014 din Brazilia vizitați www.adidas.com/worldcup sau @adidasfootball #allin or nothing.