BestAds editia a III-a, nominalizarile continua
Mai sunt 15 zile pana la anuntarea finalistilor BestAds, dupa care VOTAM. Cea de-a III-a editie a debutat in decembrie, nominalizarile pe forumul IQads incepand din 7 decembrie, pana pe 15 februarie comunitatea pasionatilor de publicitate trebuie sa decida ad-urile anului 2006 care vor intra in etapa de vot.
Desi prima etapa nu s-a incheiat inca, avem rezultatele partiale pentru fiecare dintre cele 5 sectiuni – spot TV, print, spot radio, campanie, coloana sonora.
Cele mai multe nominalizari pentru sectiunea de cel mai bun clip publicitar le-a primit spotul Topirea pentru ciocolata Kandia, urmata de MTV – Teava si de Muzeul Taranului Roman – Forum si chat.
Playstation 2, prin 3Deaths, si Maggi, prin Nasa, sunt brandurile favorite pentru categoria print, in timp ce la sectiunea de spoturi radio nominalizarile au decurs pana cum in favoarea festivalului ADfel (Detergent) si a cuburilor Maggi (Churchill).
Titlul de cea mai buna campanie a anului se pare ca va fi disputat de Gabriel Rosia Montana, Muzeul Taranului Roman, Cosmote, Zaraza, Vodafone, Bookfest si Dero Alb Dalb.
Shivaree cu a sa Goodnight Moon, folosita in spotul Topirea a primit, pana in momentul actual, cele mai multe nominalizari la sectiunea cea mai buna coloana sonora pentru un spot de televiziune. La mica distanta, Silent Strike are, de asemenea, sanse la castigarea categoriei pentru Fabrikultura.
Nominalizarile continua, iar lupta pentru recunoasterea lucrarilor anului 2006 de cel mai mare juriu al unui festival de-abia incepe. Etapa de votare se va desfasura intre 19 februarie si 12 martie si va fi gazduita de BestAds.ro.
BestAds a fost creat pentru a reuni preferintele tuturor celor pasionati de publicitate facand din acesta cel mai democratic festival al domeniului, la care publicul larg este invitat sa jurizeze dupa criterii proprii, sub deviza Tu esti judecatorul!
{mosloadposition user10}