O identitate vizuala proaspata, live streaming, microsite-uri si stiri relevante despre continut, vedete si culisele celor mai iubite show-uri
Kanald.ro, site-ul oficial al televiziunii Kanal D, s-a relansat intr-un nou format, oferind vizitatorilor sai o noua viziune grafica, dar si o structura de continut cu sectiuni rapid accesibile, indreptate spre nevoile utilizatorilor. Fiind o sursa zilnica de informare, noua interfata a site-ului este mai prietenoasa, oferind o diversitate de materiale mult mai clar structurate despre emisiunile statiei, program TV, vedete, seriale, filme, informatii proaspete din culisele show-urilor.
„Investim constant in online pentru ca ne dorim sa oferim publicului o experienta completa multiscreen. De-a lungul anilor, am creat o comunitate puternica online”, spune Cristina Sava, Director de Marketing si Comunicare Kanal D.
Optiunea de live streaming le ofera vizitatorilor site-ului kanald.ro sansa de a urmari programele Kanal D direct pe portalul online al televiziunii Kanal D. Prin componenta de live streaming, statia vine in intampinarea unui public flexibil, mobil si independent de suportul pe care este transmisa informatia.
Una dintre noutatile site-ului este data de faptul ca utilizatorii kanald.ro vor avea posibilitatea sa patrunda in culisele emisiunilor preferate, prin intermediul stirilor realizate in spatele camerelor si prezentate, in premiera, pe site.
Emisiuni precum „Teo Show”, „Asta-i Romania!”, „Te vreau langa mine” si „Bravo, ai stil!” au propriile lor microsite-uri de unde fanii acestor show-uri isi pot lua „la cald” informatia dorita, legata de continutul emisiunii, prezentatori si backstage.
In sectiunea „Multimedia”, utilizatorii vor putea urmari cele mai interesante colectii de materiale video, din emisiunile difuzate de Kanal D, din sfera divertismentului, reportajelor de investigatii, stirilor de actualitate si nu numai. In materialele de pe site-ul kanald.ro, telespectatorii vor gasi o serie de informatii care vin in completarea celor deja vizionate in emisiuni.