in Prime Time, in randul publicului comercial, in prima jumatate a anului curent
Kanal D a fost, in primele 6 luni ale acestui an, statia generalista cu cea mai mare crestere a audientei, de 11%, in Prime Time (20:00 – 24:00), pe targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Acest procent reprezinta cea mai semnificativa crestere in raport cu anul precedent, comparativ cu Antena 1 – crestere de 6%, si Pro TV – crestere de 2%.
De asemenea, in aceeasi perioada analizata, Kanal D s-a clasat pe locul 2 in Prime Time, atat pe targetul All Urban, cu 5,0% Rating si 10,9% Share, cat si pe cel National, inregistrand o medie de 5,3% Rating si 11,6% Share , devansand astfel postul Antena 1.
Cresterea in Prime Time s-a datorat serialului turcesc „Dila", show-urilor „WOWBiz" si „D-Paparazzi", precum si emisiunii de reportaje „Asta-i Romania!". Kanal D va continua sa ofere programe variate si de interes pentru telespectatori, consolidandu-si pozitia in top trei televiziuni din Romania si fidelizand un public tot mai divers.
20:00-24:00 |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Share 2014 |
Growth |
|
Pro TV |
487 |
9,7 |
24,1 |
23,6 |
2% |
|
Antena 1 |
280 |
5,6 |
13,9 |
13,1 |
6% |
|
Kanal D |
172 |
3,4 |
8,5 |
7,7 |
11% |
|
Jan-Jun 2015 |
Jan-Jun 2014 |
Audiente Prime Time ianuarie- iunie 2015
All Urban |
National |
|||||||
20:00-24:00 |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
20:00-24:00 |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
|
Pro TV |
791 |
7,8 |
17,1 |
Pro TV |
1531 |
8,3 |
18,2 |
|
Kanal D |
504 |
5,0 |
10,9 |
Kanal D |
981 |
5,3 |
11,6 |
|
Antena 1 |
500 |
5,0 |
10,8 |
Antena 1 |
871 |
4,7 |
10,3 |
|
Jan-Jun 2015 |
Jan-Jun 2015 |