Marti, 26 ianuarie, Stirile Kanal D de la 12:30 au pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe targetul Comercial si segmentul National, conform datelor furnizate de Kantar Media.
In intervalul 12:30 – 13:30, Kanal D a inregistrat 2,9 puncte de rating si 12,6% cota de piata, pe targetul National, si 1,3 puncte de rating si 8,9% cota de piata, pe targetul 18-49 Urban. O medie de peste jumatate de milion (540.000) de romani urmareau ieri Stirile Kanal D prezentate de Silvia Ionita. In minutul de aur, atins la 13:10, in fata micilor ecrane se aflau 713.000 de telespectatori.
Audiente target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
12:30-13:30 |
Antena 1 |
3,3 |
14,2 |
|||
|
Kanal D |
2,9 |
12,6 |
|||
|
Pro TV |
2,7 |
11,6 |
|||
|
Antena 3 |
1,5 |
6,4 |
|||
|
Romania TV |
1,1 |
4,6 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 26.01.2016
Interval: 12:30-13:30
Audinete target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
12:30-13:30 |
Antena 1 |
1,9 |
13,1 |
|||
|
Kanal D |
1,3 |
8,9 |
|||
|
Pro TV |
1,2 |
8,4 |
|||
|
Disney Junior |
1,0 |
6,7 |
|||
|
Romania TV |
0,6 |
4,0 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 26.01.2016
Interval: 12:30-13:30