#Serialul „Furtuna pe Bosfor", audiente ametitoare inregistrate aseara
Luni, 23 noiembrie, serialul fenomen „Furtuna pe Bosfor" a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform datelor furnizate de Kanatar Media Romania, in intervalul 20:00 – 22:30, Kanal D s-a clasat pe primul loc pe targetul National si All Urban, si pe locul secund, pe targetul Comercial.
Aseara, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8,3% Rating si 16,7% Cota de piata, pe targetul All Urban, si 8,3% Rating si 16,2% Cota de piata, pe targetul National, adjudecandu-si pozitia de lider de piata.
La nivel Comercial, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul preferintelor telespectatorilor cu 5,6% Rating si 13,7% Cota de piata.
Peste un milion si jumatate (1.529.000) de romani urmareau aseara serialul „Furtuna pe Bosfor". In minutul de aur, atins la 21:23, in fata micilor ecrane se aflau 1.857.000 de telespectatori.
Audienta target All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:30 |
Kanal D |
8,3 |
16,7 |
|||
|
Pro TV |
8,1 |
16,2 |
|||
|
Antena 1 |
4,1 |
8,2 |
|||
|
Antena 3 |
3,1 |
6,2 |
|||
|
Romania TV |
2,1 |
4,2 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 23.11.2015
Interval: 20:00-22:30
Audiente target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:30 |
Kanal D |
8,3 |
16,2 |
|||
|
Pro TV |
8,1 |
15,9 |
|||
|
Antena 1 |
4,1 |
8,0 |
|||
|
Antena 3 |
2,5 |
5,0 |
|||
|
Romania TV |
2,3 |
4,5 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 23.11.2015
Interval: 20:00-22:30
Audiente target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
20:00-22:30 |
Pro TV |
10,3 |
25,2 |
|
Kanal D |
5,6 |
13,7 |
|
Antena 1 |
4,7 |
11,5 |
|
Acasa |
1,2 |
3,0 |
|
National TV |
1,2 |
2,8 |