Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

KAI Group si-a atins targetul pe 2010, in valoare de 8 milioane de euro

Compania estimează o creştere de 50% pentru anul 2010

KAI Group, cel mai mare producător de plăci ceramice din Europa de Est,  a înregistrat  după primul an de activitate pe piaţa din România o cifră de afaceri în valoare de 8 milioane de euro. Astfel, compania şi-a îndeplinit obiectivul propus pentru 2009, odată cu intrarea pe piaţa locală de plăci ceramice, după numai 6 luni de activitate efectivă.

“La momentul intrării noastre pe piaţa din România, se estimase deja o scădere de până la 30% a segmentului de plăci ceramice” a declarat Cătălin Rotaru, Country Manager KAI România. “Mai mult, piaţa era sufocată de o cantitate foarte mare de stocuri. Cu toate acestea, am reuşit să impunem pe piaţă produse noi iar vânzările pe care le-am realizat s-au concretizat în atingerea cifrei de afaceri pe care o previzionasem pentru sfârşitul lui 2009”.

Vidul creat pe piaţa de locală de producţie de plăci ceramice a contribuit decisiv la poziţionarea companiei şi la constituirea unei reţele puternice de parteneriate, pe toate canalele de vânzare: distribuitori locali, regionali şi naţionali, reţele de bricolaj şi magazine specializate în vânzarea de gresie şi faianţă. În prezent produsele KAI Romania sunt disponibile prin top trei distribuitori pe piaţa locală Premier, Delta Design şi Tiger Amira dar şi în reţelele de bricolaj Baumax, Praktiker şi Bricostore

 “La intrarea pe piaţă am afirmat faptul că suntem poziţionaţi de aşa manieră încât ne putem comporta ca şi producător local” a menţionat Rotaru. “Reacţia pieţei a confirmat, astfel că pentru anul în curs estimăm o creştere a business-ului KAI în România cu peste 50%, chiar dacă piaţa va continua să scadă cu încă 5-10% “, a completat acesta.

Localizarea strategică a celor două centre de producţie ale companiei, la numai 140 de km de Bucureşti, echipamentele tehnologice avansate marca Sacmi, posibilitatea de a produce peste 10 formate de plăci şi posibilitatea de a livra în 24 de ore de la plasarea comenzii permit KAI România să se poziţioneze şi să acţioneze pe piaţă ca un producător local. Compania îşi propune în următorii ani să devină liderul pieţei locale în furnizarea de plăci ceramice, cu o cotă de piaţă de 25-30% în 2012.

Bucuresti, 09.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.