Noua gamă, denumită PROGRES CERAMICA, se adresează segmentului mediu-lux al pieţei de plăci ceramice şi va reprezenta 30% din vânzările totale ale KAI România
KAI Group, liderul în producţia de plăci ceramice din Europa de Est, a realizat investiţii în valoare de 1 milion de euro pentru extinderea portofoliului de produse al companiei. După atingerea obiectivul de cifră de afaceri pe 2009 în Romania, în valoare de 8 mil Euro, compania îşi propune să intre în 2010 pe segmentul mediu-lux cu propria marcă, denumită PROGRES CERAMICA.
“Lansarea unei mărci proprii este următoarea etapă în atingerea obiectivului nostru pe piaţa locală, acela de a deveni liderul pieţei, cu o cotă de piaţă de 20 – 25% până în 2012”, a declarat Cătălin Rotaru, Country Manager KAI România. “În 2010 intrăm mai puternic pe segmentul mediu-lux, prin gama PROGRES CERAMICA, care va cuprinde peste 20 de serii de modele realizate conform celor mai recente tendinţe în domeniu. Estimăm că ponderea acestor modele va reprezenta aproximativ 30% din vânzările totale ale KAI Romania”, a mai completat acesta.
Pentru dezvoltarea acestei game KAI a colaborat cu birouri de design din Spania şi Italia, specializate in concepţia de modele de placi ceramice şi a realizat noi investiţii în tehnologii de producţie care permit realizarea de produse în fomate mari si cu finisaje speciale. România reprezintă prima piaţă externă pe care KAI GROUP îşi lansează noua gamă PROGRES CERAMICA.
“Intrarea noastră pe segmentul mediu-lux este justificată de faptul că piaţa produselor premium a fost mai puţin afectată de criză în 2009, iar ponderea valorică de 10-15% a acestui segment a rămas constantă”, a declarat Rotaru.
Compania dispune de aparatură nou achiziţionată şi de 10 linii de producţie care permit realizarea concomitentă a 10 formate diferite de plăci ceramice. Capacităţile tehnologice avansate şi proximitatea centrelor de producţie conferă companiei flexibilitate în structura de fabricaţie şi posibilitatea de a activa ca şi producător local.
Gama PROGRES CERAMICA va fi disponibilă în reţele de magazine specializate, care permit amenajări şi spaţii de comercializare generoase, la preţuri cuprinse între 10 şi 20 EUR/mp.
{mosloadposition user10}