K Tech – Ultra PRO a realizat în anul 2006 o cifră de afaceri de 84,2 milioane USD şi un profit de aproximativ 1,5 milioane USD.
„Pe o piaţă unde se remarcă o creştere continuă a concurenţei şi în condiţiile în care procentul de creştere al pieţei IT are o valoare mult mai mică comparativ cu anii anteriori, suntem foarte mulţumiţi de rezultatele obţinute. Şi afirm acest lucru în condiţiile în care am reuşit să menţinem ritmul de creştere şi, în acelaşi timp, un echilibru financiar solid.”, a declarat Cătălin Butolo, Director de Marketing al grupului K Tech – Ultra PRO.
Din punct de vedere procentual cifra de afaceri a grupului K Tech – Ultra PRO se împarte în 50% distribuţie şi 50% retail.
În 2006, grupul K Tech – Ultra PRO s-a menţinut pe un trend ascendent al cotei de piaţă, din punct de vedere al numărului total de unităţi vândute pe fiecare trimestru.
Astfel, în trimestrul patru al anului 2006, grupul K Tech – Ultra PRO ocupă primul loc pe piaţa IT, cu o cotă de piaţă de 10,7 %, conform ultimelor date IDC.
„Statutul de lider pe piaţa IT al grupului K Tech – Ultra PRO este recunoscut şi prin obţinerea distincţiei Microsoft Gold Certified Partner OEM Hardware Solutions, la începutul anului 2006. De asemenea, pentru al treilea an consecutiv, am primit premiul pentru „Cel mai bun partener Microsoft pentru vânzări de produse OEM în România.”, a declarat Cătălin Butolo, Director de Marketing al grupului K Tech – Ultra PRO.
Pentru anul 2007, grupul K Tech – Ultra PRO şi-a propus o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, în condiţiile în care estimăm o creştere a pieţei IT cu un procent cuprins între 10% şi 15%. Această evoluţie va fi influenţată puternic şi de recenta lansare Microsoft Windows Vista.
Obiectivele prioritare pentru acest an sunt consolidarea reţelei de retail şi creşterea vânzărilor. De asemenea, dezvoltarea componentei de vânzări online reprezintă un alt punct important al strategiei grupului. Pentru aceasta ne propunem atingerea unui procent de peste 5% din cifra de afaceri a grupului.
„În contextul aderării la Uniunea Europeană ne aşteptăm, şi pe piaţa IT din România, la modificări ale preferinţelor consumatorilor. Prin prisma acestei tendinţe ne propunem pentru perioada următoare introducerea pe piaţă a unor noi branduri şi implementarea unui sistem de fidelizare a clienţilor.”, a adăugat Cătălin Butolo, Director de Marketing al grupului K Tech – Ultra PRO.
{mosloadposition user10}