K Tech – Ultra PRO a realizat în primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 23,6 milioane USD şi un profit de aproximativ 700.000 USD.
Comparativ cu perioada similară a anului anterior, cifra de afaceri a grupului
K Tech – Ultra PRO a înregistrat o creştere de aproximativ 20%.
“Rezultatele bune obţinute în primul trimestru al anului 2007 reprezintă şi o confirmare a tendinţei pe piaţa IT&C din România. Creşterea procentuală a cifrei de afaceri pentru acest trimestru a depăşit estimările noastre şi ne confirmă, în acelaşi timp, poziţia solidă pe care grupul K Tech – Ultra o deţine pe piaţa IT&C din România”, a declarat Cătălin Butolo, Director de Marketing al grupului K Tech – Ultra PRO.
În primul trimestru al anului 2007, grupul K Tech – Ultra PRO a obţinut un procent de 12,1 % cotă de piaţă (conform IDC), ca număr total de unităţi desktop asamblate şi vândute sub brandul propriu Ultra, menţinându-şi astfel, poziţia de lider pe piaţa IT&C.
Din punct de vedere al numărului total de unităţi vândute (desktop-uri, laptop-uri, servere), grupul K Tech – Ultra PRO a reuşit să obţină o cotă de piaţă de 8,8%, fiind singura companie cu acţionariat românesc ce a înregistrat o creştere, comparativ cu perioada similară a anului 2006.
Pentru acest an, grupul K Tech – Ultra PRO şi-a propus o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, în condiţiile în care estimăm o creştere a pieţei IT cu un procent cuprins între 10% şi 15%. Această evoluţie va fi influenţată puternic şi de lansarea Microsoft Windows Vista.
Pentru piaţa de PC-uri estimăm o creştere de peste 20%, din punct de vedere al numărului de unităţi vândute. Spre deosebire de spaţul european, unde serviciile IT deţin cea mai mare pondere, în România piaţa de PC-uri deţine cel mai mai mare procent. Estimăm însă, că în următorii patru ani şi piaţa de servicii va cunoaşte o creştere accentuată.
Pentru anul 2007, ne propunem consolidarea direcţiilor de business ale grupului K Tech – Ultra PRO, printr-o strategie solidă adaptată specificului fiecărui nucleu, în acord cu un pachet de servicii personalizat destinat clientului final.
Pentru componenta de vânzări online estimăm că aceasta va deţine un procent de 5% din cifra de afaceri a grupului.
{mosloadposition user10}