al anului 2007
K Tech – Ultra PRO a realizat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 41,9 milioane USD.
Comparativ cu perioada similară a anului anterior, cifra de afaceri a grupului
K Tech – Ultra PRO a înregistrat o creştere de aproximativ 34%.
“Politica de consolidare a grupului K Tech – Ultra PRO şi strategia de extindere a reţelei de magazine Ultra PRO Computers se regăsesc şi în evoluţia pozitivă a cifrei de afaceri. În plus, dinamica pieţei din acest an este un alt indicator important, iar rezultatele financiare ale grupului K Tech – Ultra PRO le confirmă.”, a declarat Cătălin Butolo, Director de Marketing al grupului K Tech – Ultra PRO.
În primul trimestru al anului 2007, grupul K Tech – Ultra PRO a obţinut un procent de 12,1 % din piaţa desktop PC (conform IDC), ca număr total de unităţi asamblate şi vândute sub brandul propriu Ultra. Pe primul semestru al anului 2007, grupul K Tech – Ultra PRO şi-a menţinut ritmul de creştere obţinând o cotă de piaţă de 11,1%.
„Un alt factor important ce va influenţa semnificativ cota de piaţă este implicarea grupului K Tech – Ultra PRO în programul guvernamental Euro 200. Prin prisma rezultatelor obţinute, estimăm pentru finalul acestui an, o creştere importantă a cotei de piaţă, ceea ce va confirma poziţia de lider a grupului K Tech – Ultra PRO pe piaţa IT&C.”, a adăugat Cătălin Butolo.
Conform ultimului studiu destinat exclusiv pieţei de retail, brandul Ultra deţine o cotă de piaţă de 12% în topul vendorilor, branduri consacrate atât la nivelul pieţei IT româneşti, cât şi la nivelul pieţei IT internaţionale.
Pentru acest an, grupul K Tech – Ultra PRO şi-a propus o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, în condiţiile în care estimăm o creştere a pieţei IT cu un procent cuprins între 10% şi 15%.
Pentru piaţa de PC-uri estimăm o creştere de peste 20%, din punct de vedere al numărului de unităţi vândute. Spre deosebire de spaţiul european, unde serviciile IT deţin cea mai mare pondere, în România piaţa de PC-uri deţine cel mai mai mare procent. Estimăm însă, că în următorii patru ani şi piaţa de servicii va cunoaşte o creştere accentuată.
Pentru anul 2007, ne propunem consolidarea direcţiilor de business ale grupului K Tech – Ultra PRO, printr-o strategie solidă adaptată specificului fiecărui nucleu, în acord cu un pachet de servicii personalizat destinat clientului final.
De asemenea, exinderea reţelei de magazine Ultra PRO Computers este un alt punct important al strategiei pentru anul în curs. Ne propunem inaugurarea unui număr de patru noi centre ce implică o investiţie de 550.000 USD.
Pentru componenta de vânzări online, www.upshop.ro, estimăm că aceasta va deţine un procent de 5% din cifra de afaceri a grupului.
{mosloadposition user10}