pe primul trimestru al anului 2006
K Tech – Ultra PRO a realizat în primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 19,7 milioane USD şi un profit de aproximativ 450.000 USD.
“Rezultatele bune obţinute în primul trimestru al anului 2006, reprezintă o confirmare a strategiei de extindere şi de apropiere faţă de client, mai ales în această perioadă în care piaţa IT&C din România se situează pe un trend descendent comparativ cu anul 2005”, a declarat Cristian Fughină, Preşedintele grupului K Tech – Ultra PRO.
În acest an, grupul K Tech – Ultra PRO şi-a propus o creştere a cifrei de afaceri cu 20% comparativ cu anul 2005 şi o investiţie de 1,5 milioane USD în dezvoltarea şi modernizarea lanţului de magazine Ultra PRO Computers.
De asemenea, 2006 poate reprezenta un an în care vom demara acţiuni pentru atragerea din 2007 – 2008 a unor fonduri de investiţii sau listarea la bursă.
„Aceste demersuri vor fi întreprinse numai în momentul în care vom considera că este oportună o astfel de atragere de fonduri. Trebuie să fim conştienţi că dacă dorim să menţinem poziţia de companie puternică pe piaţa românească, trebuie să dispunem de fonduri substanţiale care să permită o dezvoltare sănătoasă şi să susţină obiectivele propuse”, a mai adăugat Cristian Fughină.
În anul 2005, grupul K Tech – Ultra PRO a vândut un număr de peste 64.221 sisteme desktop „Ultra”, ocupând primul loc în topul vendorilor de unităţi desktop sub brand propriu, cu o creştere de 35% comparativ cu anul 2004.
“Preconizăm că şi în acest an ne vom menţine poziţia de lider al pieţei de IT&C printr-o creştere a cotei de piaţă, pe care o vom realiza prin intermediul celor două direcţii de activitate ale grupului K Tech – Ultra PRO: distribuţia şi retailul”, a precizat Cristian Fughină.
Grupul K Tech – Ultra PRO deţine, în prezent, un număr de 80 de magazine în toată ţara, unele fiind în proces de reamenajare, pentru o mai bună interactivitate cu clienţii.
Despre K Tech – Ultra PRO
K Tech – Ultra PRO este, conform ultimelor date furnizate de IDC EMEA PC Tracker, lider pe piaţa PC-urilor din România în anul 2005.
Astfel, K Tech – Ultra PRO ocupă primul loc în topul vendorilor de unităţi desktop sub brand propriu, cu un număr de peste 64.221 unităţi “Ultra” vândute şi o creştere de 35% comparativ cu anul 2004, deţinând o cotă de piaţă de 12,8%.
Grupul K Tech – Ultra PRO este una dintre cele mai importante prezenţe de pe piaţa românească de IT, desfăşurând activităţi atât în segmentul de retail cât şi în cel de distribuţie.
Activitatea de distribuţie a grupului, realizată prin K Tech Electronics, s-a desfăşurat în 2005 printr-un număr de aproximativ 1800 resell-eri, într-o creştere sensibilă faţă de anul precedent.
În anul 2005 grupul K Tech – Ultra PRO a obţinut o cifră de afaceri de 80 milioane dolari, în creştere cu 20,30% comparativ cu anul 2004.
În ultimii doi ani, grupul K Tech – Ultra PRO a dus o politică constantă de extindere a lanţului de magazine Ultra PRO Computers.
În luna decembrie 2005, lanţul de retail era alcătuit din 79 magazine, din care 24 în Bucureşti şi restul acoperind oraşele importante din ţară.
În 2003 a fost înfiinţată compania Ultra PRO Software. Specializată în soluţii software şi hardware integrate, aceasta pune la dispoziţia clienţilor săi o ofertă diversificată. Din aceasta, remarcăm sistemul de pontaj şi control acces ultraTracker, sistemul de supraveghere video ZSK şi platforme e-commerce. Ultra PRO Software este o companie flexibilă, capabilă să creeze aplicaţii la cerere, conform specificaţiilor clienţilor săi.
Grupul K Tech – Ultra PRO este prezent nu doar pe piaţa IT, asumându-şi angajamente în sprijinirea generaţiei tinere şi foarte tinere – o componentă de bază pentru evoluţia viitoare a societăţii. Faptul s-a concretizat în participarea constantă la evenimente dedicate acestui segment de vârstă (Ado Expo, Festivalul îngheţatei, Baby Expo, concursul Piticot pentru preşcolari etc.) sau în promoţii speciale în anumite perioade ale anului.
{mosloadposition user10}