în Divizia online, upshop.ro
Compania K Tech Electronics a investit 1,5 milioane USD în dezvoltarea Diviziei online – upshop.ro.
Investiţia, demarată la începutul anului 2007, a vizat în principal aplicaţia (www.upshop.ro), call center-ul, stocul de marfă şi amenajarea noului sediu destinat Diviziei online. Costurile includ de asemenea, bugetul de marketing necesar promovării. Pentru Divizia online, ne propunem obţinerea unui procent de 5-7% din cifra de afaceri a companiei K Tech Electronics, estimată la peste 105 mililoane USD.
Pentru anul 2008, estimăm o triplare a cifrei de afaceri pe fondul extinderii segmentului de cumpărători online. Numărul mare de utilizatori de Internet, estimat la aproximativ 8 milioane până la sfârşitul anului 2008, va influenţa pozitiv vânzările pe acest canal de distribuţie.
“Magazinul virtual upshop.ro reprezintă un răspuns la tendinţa generală a pieţei IT&C, de a valorifica potenţialul uriaş al vânzărilor online. Divizia upshop.ro vizează clienţii din piaţa online, completând reţeaua de retail Ultra PRO Computers. Astfel, K Tech Electronics va avea o viziune de ansamblu asupra pieţei de retail, clasic şi online”, a declarat Ciprian Scarlat, Director al Diviziei online.
"Experienţa de peste 11 ani a K Tech Electronics pe piaţa IT&C reprezintă principalul suport de care upshop.ro va beneficia. Acest suport se va traduce în principal prin preţuri competitive oferite clienţilor şi stoc pentru o gamă diversificată de produse. Pe piaţa online preţul, disponibilitatea stocului şi calitatea serviciilor sunt principalii factori pe baza cărora se realizează actul de cumpărare” subliniază Cătălin Butolo, Director de Marketing K Tech Electronics.
Pe canalul de distribuţie online, din punct de vedere al structurii de vânzare pe clase de produse, laptopurile conduc detaşat cu un procent de peste 50%, urmate de monitoarele LCD cu un procent de 20%. De asemenea, există o cerere importantă pentru sistemele preasamblate, gadget-uri şi periferice.
Pentru următorii ani, estimăm o creştere a segmentului de cumpărători dispuşi să investească sume importante pentru achiziţionarea online de produse finite, ceea ce se va traduce în creşterea valorii medii a comenzilor.
Pentru preluarea comenzilor, aplicaţia este integrată, incluzând atât call center-ul departamentului de vânzări, cât şi ERP-ul companiei (Enterprise Resource Planning), platformă ce conduce la o rapiditate în procesarea şi livrarea comenzii. Aceasta permite analize de marketing complexe privind tipologia şi comportamentul vizitatorilor şi clienţilor, managementul catalogului de produse, al comenzilor şi clienţilor.
Serviciile de livrare rapidă şi post-vânzare se bazează pe experienţa de peste 11 ani în distribuţie a K Tech Electronics.
upshop.ro oferă clienţilor săi livrare gratuită în maximum 24 de ore, oriunde în ţară, pentru toate comenzile cu o valoare mai mare de 150 RON. Pentru orice altă comandă, taxa de transport va fi de doar 9 RON, fiind cea mai mică din piaţă.
Magazinul online al K Tech Electronics va deţine şi un departament de vânzări online corporate, atingându-se astfel şi segmentul de clienţi business. Noul departament va oferi acestora un pachet complex de servicii, instalare şi configurare echipamente, reţelistică, service şi mentenanţă, folosindu-se de structurile teritoriale deja existente.
Aplicaţia upshop.ro, dezvoltată de compania Avantaj Net, a fost realizată pe baza specificaţiilor echipei de vânzări şi în urma unor studii pe piaţa de profil.
„Site-ul www.upshop.ro are o interfaţă facilă, un design aerisit şi ergonomic, toate instumentele de navigare, motoarele de căutare, logare, abonare, fiind la îndemână. Datorită progresului tehnologiilor, aplicaţia va fi dezvoltată permanent, pentru o adaptare cât mai bună la cerinţele pieţei”, a adăugat Ciprian Scarlat.
Aceste beneficii, alături de promoţii, recomandă upshop.ro drept cea mai bună alegere a cumpărătorului online.
{mosloadposition user10}