Site-ul exploreaza modurile in care brandurile si consumatorii trec prin recesiunea globala
JWT, una dintre cele mai mari agentii de publicitate din Statele Unite si a patra in lume, a lansat AnxietyIndex.com, un site interactiv, care ajuta brandurile sa inteleaga si sa depaseasca indoielile consumatorului contemporan. Cu actualizari zilnice de continut, cercetare competenta si rapoarte ale tendintelor adaugate in mod regulat, site-ul se doreste a fi un loc in care se descopera si se discuta modurile in care brandurile si consumatorii raspund si se adapteaza in contextul recesiunii globale.
“AnxietyIndex.com e un efort unic de anticipare, care depaseste cu mult un studiu de caz al marketingului pe timp de recesiune sau o enumerare a altor cazuri de recesiune economica” declara Guy Murphy, JWT Global Planning Director. “Site-ul furnizeaza date in timp real, raspunde intrebarilor pe masura ce ele sunt adresate si ofera puncte de vedere ale diverselor tipuri de afaceri sau de practici de business ce pot aparea datorita vremurilor tulburi”.
Rapoartele disponibile pe AnxietyIndex.com includ observatii ale tendintelor, cum ar fi “Rethinking Aspirations” si analize cantitative de genul “American Dream in the Balance”,precum si “Weathering the Storm: The Financial Crisis.” De asemenea, rezultatele unor cercetari recente, cat si diverse analize vor fi adaugate periodic pe site.
DESPRE JWT ANXIETY INDEX
JWT a lansat AnxietyIndex in februarie 2003, odata cu declansarea razboiului din Irak. Acesta urmareste nivelul si intensitatea anxietatii consumatorului si – foarte important – factorii care declanseaza aceasta anxietate, inclusiv ingrijorarile legate de siguranta, securitate sau problemele economice, cum ar fi costul asigurarilor de sanatate, costul traiului si siguranta serviciului. AnxietyIndex e creat sa dezvaluie insight-urile consumatorului ce pot ajuta la dezvoltarea strategiilor de marketing, conform gradului de anxietate.
DESPRE JWT
JWT este cel mai cunoscut brand de comunicare in marketing din lume. Cu sediul central la New York, JWT e o adevarata retea globala cu peste 200 de birouri in peste de 90 de tari, avand aproximativ de 10,000 de angajati. JWT se afla constant in randul agentiilor de top din lume si continua sa domine cu prezenta sa aceasta industrie, mentinandu-se pe o pozitie superioara.
JWT a fost prima agentie internationala din Romania in 1932 si este, de asemenea, membra a grupului WPP, cel mai mare grup de comunicare din America de Nord, America de Sud, Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.
DESPRE Scala JWT
Scala JWT si-a inceput activitatea in 1995 in Romania si este parte a retelei globale JWT.
In mai 2008, Daniela Knecht a devenit Managing Partner la Scala JWT. In present, Scala JWT dezvolta campaniii de comunicare pentru clienti precum Bancpost, Kraft, Nestle, Vodafone, Nokia, Mazda, Johnson&Johnson, Bayer, Greenpeace, etc. Dintre acestia, Kraft, din 1996, Nestle din 2000 si Bancpost din 2005 sunt partenerii de lunga durata ai agentiei.
{mosloadposition user10}