Președintele Juriului Internetics, ediția 2020 este Kris Hoet, Global Chief Innovation Officer la FCB. Kris a acumulat de-a lungul timpului experiență atât din postura de client, cât și din agenție, a fost speaker la numeroase conferințe internaționale, jurat în multe competiţii precum Cannes Lions, ADCE, Shark Awards și omul din spatele multor campanii de succes.
„Sunt foarte încântat să fiu președintele juriului Internetics de anul acesta, o competiție a cărei tradiție constă în premierea campaniilor curajoase; un lucru exact pe gustul meu. Mai ales într-un an ca 2020, în care va fi foarte interesant să vedem cine și când a ieșit în evidență – în plus este și un an aniversar pentru Internetics.”
Kris s-a alaturat echipei FCB în 2015 și este responsabil de generarea inițiativelor de inovație și transformare pentru FCB Worldwide. Înainte a fost EMEA Marketing Manager la Microsoft și, timp de peste 10 ani, a condus din postura de Managing Partner Digital & Innovation multiplu premiatele agenții belgiene Duval Guillaume & Happiness.
Hoet este atras de toate tipurile de media, de la Instagram (unde postează mult pe @bestcyclingkits, fiind un mountain biker devotat), până la noile tendințe în AR si programele bazate pe tehnologie vocală (noua lui fascinație). Indiferent de instrumentul ales, Hoet îl întoarce pe toate părțile înainte de a-l recomanda clienților.
Prin intermediul unor mari platforme de tipul Ted Talks sau Cannes, el a reușit să își facă ideile auzite în toată lumea. Indiferent dacă discută despre o renaștere a publicității, nevoia creativității în afaceri, abordări ale prototipării sau sisteme de design pentru inovație, Kris reușește să câștige atenția publicului pentru că totul are în spate o testare atentă a tuturor produselor sau ideilor și o analiză până în cele mai mici detalii ale fiecărui subiect abordat.
În cadrul competiției Internetics, din postura de președinte al juriului, Kris va stabili pragul fiecărei categorii pentru accederea proiectelor în runda finală. Shortlistul va fi setat pe baza notelor acordate online, individual, de către membrii juriului în prima runda de jurizare. Pe baza shortlistului se vor alege câștigătorii ediției 2020.
A doua rundă de jurizare se va desfășura tot în mediul online și va cuprinde câte o întâlnire cu fiecare dintre grupele de jurați care au jurizat cele trei mari categorii ale competiției: Digital Platforms, Digital Strategies și Digital Campaigns. Kris va modera toate cele 3 sesiuni, el fiind cel care va avea perspectiva asupra întregii competiții.
Pot fi înscrise în festival, până pe 27 august 2020, campanii derulate în perioada 4 octombrie 2019–20 august 2020. Ediţia 2020 se va desfăşura în format online, într-o ediţie aniversară de 20 de ani de competiţie.
Internetics este un proiect The Institute, cu partener principal UniCredit Bank şi susţinut de Absolut şi IQOS.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi condiţiile de participare, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.